Alege un magazin
021.204.34.34
Prețuri mici zilnic Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Grădină
Revino in meniul principal

TERMENI ȘI CONDIȚII – COMENZI ONLINE

ASPECTE GENERALE. VERSIUNE BETA A INTERFEȚEI

BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO 14328360 (”Bricostore”) pune la dispozitie prin intermediul website-ului www.bricodepot.ro functionalitatea pentru comenzi online ce ofera clientilor posibilitatea rezervarii produselor in magazin, respectiv livrarii acestora la domiciliu.

Serviciul Comenzi Online este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor clienților de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către Bricostore Romania care va fi denumita în continuare ”Operatorul Serviciului Comenzi Online”.

Serviciul Ridica din magazin este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro alegand ca metoda de ridicare magazinul selectat in platforma website.Aceste comenzi pot fi platite in prealabil de clienti in mediul online utilizand ca metode de plata transfer bancar/ordin de plata sau card bancar sau selectand ca optiune de plata „plata in magazin” Aceasta optiune este marcata vizibil in pagina de produs aferenta articolului selectat in website. In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza de aceasta optiune.

Serviciul Ridica din magazin avand ca metoda de plata „Plata direct in magazin” este definit ca fiind serviciul „Click and Reserve”. Serviciul Ridica din magazin avand ca metoda de plata „Transfer bancar sau Card Bancar” este definit ca fiind serviciul „Click and Collect”.

Serviciul Ridica din magazin nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată.

Serviciul Livrare la domiciliu (denumit și „Click and Delivery”) este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro, achitand in prealabil comanda prin metodele de plata transfer bancar/ordin plata sau card bancar si a caror comanda este livrata contra-cost la adresa furnizata in procesul de comanda ca adresa de livrare pentru comanda plasata, in masura in care la adresa se poate ajunge prin mijloace terestre. Aceasta optiune este marcata vizibil in pagina de produs aferenta articolului selectat in website. In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza de aceasta optiune sau sunt limitate cantitativ pe comanda.

Serviciul Comenzi Online este o funcție nouă a website-ului www.bricodepot.ro și este lansat ca o versiune ”beta”, ceea ce presupune ca pe parcursul vizitei dumneavoastră POT INTERVENI disfuncționalități ale interfeței, precum și erori la nivel de stoc, preț, afișare, conținut (descrieri produse si servicii), etc. Brico Depot depune toate eforturile pentru a remedia aceste erori in cel mai scurt timp și a optimiza aspectele de funcționalitate ale interfeței. Operatorul Serviciului Comenzi Online încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.

Plasarea comenzilor prin serviciul comenzi online este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro și din aplicația Brico Depot (care poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store), cu exceptia faptului ca pentru comenzile plasate prin aplicatia mobila clientii NU pot folosi optiunile de plata prin card bancar si nici livrarea la domiciliu, acestora fiindu-le disponibile doar functionalitatile Click&Collect cu plata in magazin si prin Ordin de Plata. Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.

Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, perioade de inventar, serviciul Comenzi Online poate fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciului Comenzi Online, condiționarea procesului de confirmarea comenzii din partea magazinul  selectionat in cadrul serviciului Comenzi Onlineși faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.

Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SAPolitica de cookies a site-ul bricodepot.rotermeni si conditii site etc.

A.PLASAREA COMENZILOR ONLINE


Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Comenzi Online pentru produsele pentru care acest serviciu este disponibil.  La accesarea website-ului bricodepot.ro clientii vor selecta magazinul Brico Depot preferat de unde doresc sa achizitioneze produsele.

Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;

pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;

pasul 4: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare la domiciliu si oferirea detaliilor cu privire la datele de client si datele de livrare/ facturare

pasul 5: selectarea modalitatii de plata: in cazul Ridicarii din magazin, plata comenzii se poate face prin transfer bancar/ordin de plata, card (plata integrala sau in rate 0% dobanda), plata in magazinul selectat ; in cazul Livrarii la domiciliu, plata comenzii se poate realiza doar prin  card bancar (integral sau rate 0% dobanda) sau transfer bancar/ordin de plata..

pasul 6:  alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp pentru livrare  comanda.

pasul 7: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online si a consimtamantului privind comunicarile de Marketing. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza functionalitatile de Comenzi Online 

pasul 8: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda

Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în coș  a altor produse;

pasul 2: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare la domiciliu.

pasul 3: clientul își poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Comenzi Online, și anume numele, prenumele, email, numărul de telefon, adresa de livrare si facturare;

pasul 4: selectarea modalitatii de plata: in cazul Ridicarii din magazin, plata comenzii se poate face prin transfer bancar/ordin de plata, card (plata integrala sau in rate 0% dobanda), plata in magazinul selectat ; in cazul Livrarii la domiciliu, plata comenzii se poate realiza doar prin  card bancar (integral sau rate 0% dobanda) sau transfer bancar/ordin de plata..

pasul 5:  alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp pentru livrare  comanda.

pasul 6: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului de marketing si asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Comenzi Online;

pasul 7: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda


B. MODALITATEA DE PLATA


I. Plata online cu cardul


Clientii pot opta pentru plata comenzii online prin card bancar (debit sau credit), integral sau in rate cu 0% dobanda (6, 10 si 12 rate la cardurile specifice apartinand Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, Alpha Bank si BRD Finance), folosind oricare dintre cardurile emise sub sigla Visa, Maestro, Mastercard. Tranzactia are loc in conditii de maxima siguranta folosind sisteme de plata securizate prin standardul 3Dsecure. 

Plata comenzilor online cu cardul bancar presupune urmatorii pasi:

  • Clientul selecteaza metoda de plata „card bancar, integral sau rate 0% dobanda” in pagina de finalizare a comenzii, plaseaza comanda si este directionat pe pagina de plata securizata a procesatorului agreat de Bricostore Romania SA
  • In pagina de plata, clientul va introduce numele, numarul cardului, codul CVV/CVV2, data de validitate a cardului folosit in tranzactie si va selecta tipul de plata prin card: integral sau in rate, alegand numarul de rate din cele disponibile (vezi mai jos). 
  • Ulterior, clientul va primi prin sms codul 3Dsecure pt a autoriza plata si il va introduce in pagina de plata. In cazul in care plata este acceptata, comanda online se va inregistra, iar clientul va fi redirectionat pe site-ul Bricodepot.ro unde va putea vizualiza detaliile comenzii sale. In cazul in care plata nu reuseste, clientul este instiintat despre insuccesul platii (email, notificare website), clientul avand posibiliatea de a ne contacta pentru modificarea modalitatii de plata (in plata in magazin sau plata prin transfer bancar) 

Odata plasata comanda online, operatorii din magazinul selectat vor verifica disponibilitatea produselor din comanda si vor confirma cu clientul data ridicarii sau data de livrare la domiciliu a comenzii aferent serviciului selectat. In cazul in care exista indisponibilitate pe unul sau mai multe produse din comanda online, clientul va fi contactat de colegii din magazin pentru a fi informat cu privire la stadiul comenzii sale, clientul putand opta pentru:

  • Anularea comenzii platite online: returul banilor se va opera in max 48h, creditarea contului bancar depinzand de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul de 24h. Orice intarziere generata de politica de creditare a bancii nu este in sarcina Bricostore Romania.
  • Eliminarea produselor indisponibile din comanda online: se va proceda la returul contravalorii bunurilor indisponibile in max 48h, in conditiile specificate mai sus, comanda intrand in procesare in magazinul selectat pe restul produselor din comanda
  • Inlocuirea produselor indisponibile: in cazul in care produsele inlocuite au o valoare mai mare decat valoarea initiala platita de client prin plata online, colegii din magazin vor transmite clientului un link de plata pentru diferenta contravalorii de achitat, iar comanda va intra in procesare in magazinul selectat dupa ce clientul efectueaza plata diferentei. In cazul in care contravaloarea bunurilor inlocuite este mai mica decat valoarea initiala platita de client, se va opera retur partial de bani conform celor descrise anterior. 

II. Plata prin transfer bancar/ordin de plata


Produsele comandate prin serviciul Comenzi Online pot fi achitate prin transfer bancar, in contul RO66BRDE450SV05131014500, deschis la banca BRD Groupe Societe Generale. beneficiar Bricostore Romania SA, CUI RO14328360.

Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.

Plata comenzilor online prin transfer bancar/ ordin de plata presupune urmatorii pasi:

  1. Clientul selecteaza metoda de plata „transfer bancar” in pagina de finalizare a comenzii, plaseaza comanda si primeste un email/ SMS de confirmare a plasarii comenzii pe site.
  2. Dupa ce stocul produselor comandate este verificat si confirmat in magazinul selectat de client pentru ridicarea comenzii, clientul va primi prin e-mail bonul de comanda care reprezinta sumarul comenzii, cu valoarea totala a produselor ce trebuie platite prin transfer bancar, in contul IBAN mentionat mai sus dar comunicat de asemenea si prin e-mail.  Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.
  3. Dupa ce plata aferenta comenzii este confirmata de catre banca, clientul va primi o notificare prin e-mail/SMS si va fi anuntat ca plata este confirmata, iar produsele din comanda urmeaza sa fie pregatite pentru a fi colectate din magaziul selectat.
  4. Dupa ce produsele sunt pregatite pentru a fi colectate din magazinul relevant, clientul va primi un email/SMS pentru a veni sa colecteze bunurile, in minimum 4 ore lucratoare de la primirea notificarii, in timpul programului de functionare a magazinului selectat.

III. Plata in magazin

Plata pentru produsele comandate prin serviciul Click&Reserve se poate face si in momentul ridicarii comenzii plasate din magazinul relevant/ selectat, clientii avand la dispozitie plata in numerar sau card,

Magazinul relevant Click & Reserve va contacta clientul prin e-mail/SMS/telefon (în cazul în care a fost furnizat un număr de telefon) pentru confirmarea comenzii și invitația de a se prezenta în magazin pentru colectare. În general, comenzile cu plata aferenta in magazin vor fi disponibile pentru colectare în termen de 4 ore lucratoare, începând cu ziua plasării comenzii (dacă comanda a fost plasată până la ora 12.00) și până la 3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii - vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie în jur la 15 zile lucrătoare.

Indiferent de modalitatea de plata aleasa (card/ transfer bancar/ plata in magazin) termenul de colectare a comenzilor din magazin este de minimum 4 ore lucratoare din momentul confirmarii pregatirii comenzii prin e-mail/SMS de catre operatorul din magazin.

c. CONFIRMAREA SI RIDICAREA COMENZII

Comenzile aferente serviciului Ridica din Magazin nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Ridica din Magazin facilitarea ridicării comenzii în același moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.RIDICAREA COMENZII. ANULAREA COMENZII

Atunci când clientul ridica produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Ridica din magazin, este obligat să ofere o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailul/ SMS-ul prin care a fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătata pe un dispozitiv mobil).

Termenele maxime de ridicare ale unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului Ridica din magazin sunt urmatoarele:

  1. Pentru comenzile ce urmeaza a fi platite in magazin: maxim 3 zile dupa termenul de ridicare in magazinul selectat de client in momentul plasarii comenzii pe site sau in aplicatia mobila, dupa care comanda este anulata in mod automat.
  2. Pentru comenzile platite prin transfer bancar/ordin de platacard bancar: maxim 7 zile dupa primirea prin e-mail/sms a notificarii de confirmare a comenzii, a bonului de comanda pentru platile prin transfer bancar sau a notificarii de plata reusita pentru comenzile cu plata prin card, dupa care comanda este anulata in mod automat. Restituirea sumelor de platite prin OP/ card bancar in cazul neridicarii produselor in termenul stabilit se va face conform restituirii in caz de retur.

In cazul in care clientul nu a efectuat plata pentru comanda in maximum 3 zile de la primirea bonului de comanda in cazul platilor prin transfer bancar/ ordin de plata, comanda este anulata in mod automat dupa expirarea termenului mentionat.

Ridicarea comenzilor trebuie sa aibă loc la data si ora stabilite.

În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul relevant care opereaza serviciul Ridica din Magazin are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze comanda dumneavoastră. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.

În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorul Serviciului Ridica din Magazin (calitatea ambalajelor, starea produselor, etc.).

d. LIVRAREA COMENZII

Dupa plasarea si platirea comenzii online prin serviciul de Livrari la Domiciliu, clientul va fi contactat de catre magazinul selectat pentru confirmarea comenzii si a detaliilor de livrare, inclusiv a zilei si intervalului orar. 

Livrarea comenzilor se efectueaza cu autoutilitare de pana la 3.5 tone (greutate marfa max. 1,5 t sau volum max. 16 mc) de catre un partener extern, agreat prin contract de Bricostore Romania, conform intervalului orar estimativ ales de client in momentul plasarii comenzii si confirmat de magazinul selectat.

Programul de livrare este luni - duminică, in intervalul orar 09.00-20.00. Clientul are posibilitatea alegerii urmatoarelor intervale orare estimative: 9-13, 13-16, 16-20. In functie de capacitatea de livrare a partenerului ce efectueaza servicii de transport, pot exista situatii de modificare a intervalelor de transport, cu informare in prealabil a clientului din partea angajatilor Bricodepot. 

Serviciul de Livrare la Domiciliu implica pentru client plata costurilor aferente transportului marfii. Aceste costuri sunt calculate in momentul selectarii metodei de livrare, utilizand matricea de costuri de mai jos si tinand cont de totalul greutatii produselor introduse in comanda, dimensiunile acestora si distanta de la magazinul selectat la adresa de livrare oferita de client.

Costul transportului este suportat de client si se calculeaza automat de catre website-ul bricodepot.ro in baza greutatii produselor si a distantei dintre magazinul selectat si adresa de livrare a clientului conform urmatoarei matrice:

Greutate totala produse pana in 30 KG, dimensiuni maxime admise 100x60x70cm


Distanta

Cost transport

0-15km (dus)

25 lei

>15km (dus)

25 +1leu/km(tur-retur)

Greutate totala produse peste 30 KG, capacitate maxima transport 1500KG, ( max 16mc) 


Distanta

Tarif

0-15km (dus)

50

15-30km (dus)

90

30-50km (dus)

130

>50 km (dus)

130+2 lei/km(tur-retur)

Livrarea comenzilor se face in limita a 100 km fata de magazinul selectat la adresa indicata de client.

Transportul este asigurat până în zonele în care mașinile pot manevra/parca în condiții de siguranță.

Transportul produselor de la mașina în/la/până la locuința cumpărătorului nu intra in obligațiile conducătorului auto. În mod similar nici optiunea de desfacere la livrare nu intra in sarcina conducatorului auto. Clientul trebuie să asigure transportul marfurilor de la mijlocul de transport în curte/casă/apartament. Conducătorul autovehiculului va ajuta la descărcarea mărfii din mijlocul de transport. La momentului primirii comenzii, clientul este obligat sa verifice integritatea comenzii si sa semnaleze orice neregularitati aparute in „Borderoul de Livrare” oferit spre semnare de catre conducatorul auto care efectueaza livrarea marfii.

Semnarea Borderoului de Livrare fara obiectiuni reprezinta confirmarea primirii comenzii in stare corespunzatoare de catre client acesta avand obligatia de a inspecta bunul cantitativ si calitativ, orice reclamatie ulterioara cu privire la modul de livrare si stare a produsului nefiind luata in considera Clientul are posibilitatea de refuza marfa la momentul receptionarii daca aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ prin consemnarea refuzului in Formularui AWB ( de refuz marfa). Detalii cu privire la rambursarea sumei regasiti in sectiunea E. Dreptul legal de retragere.

Transport gratuit:

Pentru comenzile online a caror valoare (fara cost de transport) depaseste 1500 lei si a caror adresa de livrare este in raza de 0-15km fata de magazinul selectat (30 KM dus- intors), costul de transport este gratis si va fi afisat clientului in totalul de plata.

Acesta este valabil pentru un punct de livrare catre client.

Pentru a beneficia de gratuitate, volumul/greutatea mărfurilor transportate trebuie sa se încadreze in capacitatea mijlocului de transport pus la dispoziție de  catre transportator ( in limita a 1500 Kg)

Nu beneficiaza de transport gratuit urmatoarele produse:

  • Transportul de marfa care necesita utilizarea autovehiculului prevazut cu macara.
  • Produsele grele/voluminoase (ciment, var, BCA, caramida, boltari, pavaj, plasa sudata, polistiren, otel beton).
  • Transportul Express/Programat.
  • Daca unul din produsele din comanda nu beneficiaza de transport gratuit, atunci toata comanda va fi tratata in mod similar, aplicandu-se cost de transport.

Livrările sunt programate la intervale orare agreate de comun acord cu Beneficiarul si sunt confirmate telefonic de către Prestator, anterior efectuării livrării.

Clientul trebuie sa se asigure ca este cineva acasă la data stabilita pentru livrare. In cazul in care nu este nimeni acasă si nu se livrează marfa, beneficiarul va trebui sa suporte costurile unei livrări suplimentare.

Clientul are obligația de a verifica din punct de vedere cantitativ si calitativ mărfurile livrate inainte de a semna de primire.

E. Dreptul legal de retragere

Drept de retragere-reprezinta dreptul consumatorului (in sensul legislatiei protectiei consumatorului, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor) de a se razgandi cu privire la produsele achizitionata in baza comenzilor online in termen de 14 zile, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia de retragere. Prin urmare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor asa cum sunt definiti potrivit legislatiei.

Comenzile online platite prin card sau transfer bancar cat si cele avand serviciul de livrare la domiciliu beneficiaza de dreptul de retragere oferit de O.u.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, respectiv daca nu sunteti complet satisfacut de achizitia dvs., aveti dreptul in calitate de consumator sa returnați produsul sau articolele în termen de 14 zile in orice magazin Brico Depot, pe baza bonului si facturii in original sau copie, fara a prezenta un motiv pentru retragere.. 

Toate costurile aferente returnarii produsului achizitionat online cad in sarcina dvs., acestea putand varia in functie de tipul de livrare si prestatorul cu care doriti sa ne transmiteti bunurile.

Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand:

  • (I) din ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
  • (II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur (contravaloarea produselor returnate si al costului de transport asociat acestora calculat in functie de greutatea totala a produselor returnate) se va face nu mai tarziu de 14 zile de la momentul primirii produselor returnate, rambursarea sumelor avand loc prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia intitiala. 

Astfel restituirea va avea loc: 

  1. În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin.  Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (o copie tipărită a bonului fiscal pentru elementul achiziționat) 
  2. Prin virament bancar, in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Brico Depot), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate nu se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție, ci Clientul va putea opta pentru una dintre variantele alternative mai jos:

  • Virarea banilor în contul din care banii au fost livrați ;
  • Retur cu reîncasare, ceea ce presupune schimbarea produsului cu un alt produs, noul produs fiind cel puțin la valoarea produsului returnat. În cazul în care produsul nou achiziționat este mai scump decât valoarea returului, clientul trebuie să acopere diferența din surse proprii.

Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.

Conform legislatiei sunt exceptate de la dreptul legal de retragere:

  • furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele);
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid (de ex. plantele sau produsele perisabile, precum si cele cu termenul de valabilitate expirat);
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator (aici pot intra de exemplu obiecte sanitare, lavoare, chiuvete, salopete, manusi, echipamente de protectie, articole utilizate racordate la gaz sau care lucreaza cu foc deschis)
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii 

-  va returna produsele in orice magazin BricoDepot din tara, fiind responsabil de costurile generate de returnarea produselor;

- este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. 

Pentru mai multe detalii privind exceptiile la retur, accesati pagina: https://www.bricodepot.ro/continut/servicii/serviciul-de-retur.html

Model formular de retur:

- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email ale profesionistului]:

- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

- Comandate la data/primite la data: 

- Numele consumatorului:

- Adresa consumatorului:

- Semnătura consumatorului:

- Data

Prezentul Formular este prezentat cu titlu de recomandare, completarea acestuia nereprezentand o obligatie pentru consumator, acesta avand posibilitatea exprimarii dreptului de retragere in orice magazin fizic Bricodepot in termenul prevazut de lege.

F. Dreptul comercial de retur

Brico Depot ofera suplimentar celor 14 zile posibilitatea de retur a produselor in termen de 90 de zile calendaristice - politica interna suplimentara fata de conditiile oferite prin lege. Conditiile dreptului de retur mentionate in Regulamentul Retur in 90 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comertul online. Conditiile suplimentare de retur in 90 zile se regasesc aici.

In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.

Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:

Magazin

Adresa Magazin

Nr Telefon

Adresa e-mail

Brico Depot Chiajna

 

Autostrada Bucuresti Pitesti km.11,4, Comuna Chiajna Bucuresti-

0374 24 01 00  

Chiajna@bricodepot.ro

Brico Depot Baneasa

Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti

0374 24 06 00    

Bucuresti-Baneasa@bricodepot.ro

Brico Depot Pantelimon

Sos.Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti  

0374 24 02 00 

Bucuresti-Pantelimon@bricodepot.ro

Brico Depot Orhideea

Str.Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti

0374 24 03 00

Bucuresti-Orhideea@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta 1

Bd. Tomis nr.401, Constanta

0374 24 07 00

Constanta1-Tomis@bricodepot.ro

Brico Depot Braila 1

Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, Jud. Braila

0374 24 09 00

Braila1-Chiscani@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea 1

Calea Aradului, (Era Shopping Park ), Bihor 

0374 24 13 00

Oradea1-Aradului@bricodepot.ro

Brico Depot Drobeta

Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin

0374 24 15 00

Drobeta@bricodepot.ro

Brico Depot Calarasi

Str. Prelungirea Sloboziei, nr.18

0374 24 16 00 

Calarasi@bricodepot.ro

Brico Depot Ploiesti

Comuna Blejoi DN1 B, Prahova

0374 24 05 00

Ploiesti@bricodepot.ro

Brico Depot Pitesti

Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges

0374 24 08 00

Pitesti@bricodepot.ro

Brico Depot Brasov

Calea Bucuresti nr.109, Brasov

0374 24 04 00

Brasov@bricodepot.ro

Brico Depot Arad

Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296, Centrul Comercial Armonia

0374 24 10 00

Arad@bricodepot.ro

Brico Depot Focsani

Str. Calea Moldovei, nr.49, jud. Vrancea

0374 24 11 00

Focsani@bricodepot.ro

Brico Depot Suceava

Calea Unirii, nr.22, jud. Suceava

0374 24 12 00

Suceava@bricodepot.ro

Brico Depot Militari

Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129

 

Bucuresti-Militari@bricodepot.ro

Brico Depot Vitan

Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti 

021.200.51.20

Bucuresti-Vitan@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta

Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta

0241.607.120

Constanta2-Mangaliei@bricodepot.ro

Brico Depot Braila

Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila

0374.383.120

Braila2-1Decembrie@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea

Str. Ogorului, nr. 65B, Oradea, Bihor

0259.409.120

Oradea2-Ogorului@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 1

Str. Aristide Demetriade, nr. 1 - 3A, Timisoara, Timis

0256.400.120

Timisoara1-Demetriade@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 2

DN 59, km 8+550, Chisoda, Comuna Giroc, Timisoara, Timis

0256.470.120

Timisoara2-Giroc@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 1

Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi  

0232.421.120

Iasi1-Pacurari@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 2

Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi 

0232.200.120

Iasi2-Tudor_Vladimirescu@bricodepot.ro

Brico Depot Cluj

Calea Floresti nr. 157-159, DN1/ E60, iesirea spre Oradea, Cluj-Napoca, Cluj

0264.307.120

Cluj@bricodepot.ro

Brico Depot Botosani

Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani 

0374.371.120

Botosani@bricodepot.ro

Brico Depot Galati

Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati

0236.806.120

Galati@bricodepot.ro

Brico Depot Tg.Mures

Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures

0265.207.120

Tirgu_Mures@bricodepot.ro

Brico Depot Craiova

Calea Severinului, nr. 46-52, Craiova, Dolj 

0251.304.120

Craiova@bricodepot.ro

Brico Depot Baia Mare

Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures

0262.200.120

Baia_Mare@bricodepot.ro

Brico Depot Satu Mare

Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare

0261.705.120

Satu_Mare@bricodepot.ro

Brico Depot Buzau

Aleea Industriilor Nr 2B/1, Buzau

0374 382 120

Buzau@bricodepot.ro

Brico Depot Deva

Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara

0254.239.120 

Deva@bricodepot.ro

Brico Depot Targoviste

Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita

0245.205.120

Targoviste@bricodepot.ro

Brico Depot Piatra Neamt

Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt

0233.250.120

Piatra_Neamt@bricodepot.ro

 

Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.

G. LIMITAREA RASPUNDERII

Operatorul Serviciului Comenzi Online nu este responsabili pentru nicio pierdere cauzata de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorul nu oferă nicio garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.

Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/aplicației Brico Depot vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.

H. MODIFICARE

Operatorul serviciului Comenzi Online își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Comenzi Online în orice moment, fără notificare.

J.POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorul Serviciului Comenzi Online este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorul Serviciului Comenzi Online. Operatorul Serviciului Comenzi Online poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepot.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorul Serviciului Comenzi online poate aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact si datele necesare emiterii facturii sau livrarii produselor. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.

Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Brico Depot.

K. UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum magazinul selectat, produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorul Serviciului Click & Reserve nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă aici.

l. FORTA MAJORA

Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.

m. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorul Serviciului Comenzi Online se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.