TERMENI ȘI CONDIȚII – COMENZI ONLINE
ASPECTE GENERALE
BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO14328360 (”Bricostore”) pune la dispozitie prin intermediul website-ului www.bricodepot.ro functionalitatea pentru comenzi online ce ofera clientilor posibilitatea rezervarii produselor in magazin, respectiv livrarii acestora la domiciliu.
Serviciul Comenzi Online este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor clienților de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către Bricostore Romania S.A. care va fi denumita în continuare ”Operatorul Serviciului Comenzi Online”.
Serviciul Comenzi Online si prezentele conditii si termene se aplica clientilor care achizitioneaza prin functionalitatilor platformei si nu vor fi aplicabile clientilor B2B ai societatii, acestia din urma avand conditii specific reglementate prin intermediul contractelor incheiate. Prezentul document nu deroga de la contractele incheiate cu clientii B2B ai societatii.
Serviciul Comenzi Online pune la dispozitia clientilor Brico Depot urmatoarele modalitati de achizitie:
a. Serviciul Ridica din magazin este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro alegand ca metoda de ridicare magazinul selectat in platforma website.
Pentru serviciul Ridica din magazine, clientii pot opta pentru una dintre urmatoarele sisteme de plata:
(i). Sistemul „Click and Reserve” presupune plata direct in magazine a produselor comandate, care va fi efectuata la momentul ridicarii produselor din magazin.
(ii). Sistemul „Click and Collect” presupune plata prin „Card Bancar” a produselor comandate, metoda utilizata in mediul online la momentul plasarii comenzii.
Aceasta optiune intre cele doua sisteme de plata (Click and Reserve sau Click and Collect) este definita de metoda de plata selectata inainte de plasarea comenzii pe website. In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza serviciul Ridica din magazin.
Serviciul Ridica din magazin nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată. Pentru claritate, serviciul Ridica din magazine presupune exclusiv rezervarea produselor selectionate in magazinul ales la momentul plasarii comenzii, fara ca acestea sa fie pregatite (cu titlu de exemplu: impachetate, asigurate etc) in mod specific pentru un eventual serviciu de transport. Prin comandarea produsului utilizand serviciul Ridica din magazine, Clientul va ridica produsul din magazin (rezervat in prealabil si pastrat pentru ridicare) in forma in care acesta este comercializat in magazinul fizic.
Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.
b. Serviciul Livrare acasa/la domiciliu (denumit și „Click and Delivery”) este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro.
Pentru serviciul Livrare acasa/la domiciliu, clientii pot opta pentru una dintre urmatoarele modalitati de plata:
(i). plata prin card bancar – metoda utilizata in mediul online la momentul plasarii comenzii pe site;
(ii). plata ramburs (cash/numerar) la curier (Fan Courier sau transportator partener Brico Depot) – metoda care presupune achitarea produselor comandate la momentul livrarii acestora la adresa de livrare indicate de catre client.
Utilizarea serviciul de livrare acasa/la domiciliu presupune achitarea costului de transport de la adresa de livrare (magazinul alocat de catre sistem in functie de disponibilitatea produselor din comanda, cat si de distanta calculata pana la adresa de livrare, la momentul plasarii comenzii, pentru achizitia produsului/produselor) la adresa de destinatie furnizata in procesul de comanda ca adresa de livrare pentru comanda plasata, in masura in care la adresa se poate ajunge prin mijloace terestre pe teritoriul Romaniei. Aceasta optiune este marcata vizibil in pagina de produs aferenta articolului selectat in website.
In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza de aceasta optiune sau sunt limitate cantitativ pe comanda, optiunea de livrare fiind indisponibila in pagina de produs in aceste cazuri.
Operatorul Serviciului de Comenzi Online pune la dispozita clientilor urmatoarele modalitati de livrare la domiciliu:
(i). livrare prin curier – livrarea se face cu Fan Courier, pentru anumite categorii de produse, in termenele standard de livrare Fan Courier
(ii). Livrare prin transportator partener Brico Depot – pentru anumite categoriide produse comercializate pe site. In functie de timpii de livrare precum si de volumul produselor, clientii pot alege : Livrare Standard, Livrare Programata.
(iii). Livrare pe palet – livrarea se face cu Raben, pentru anumite categorii de produse
* mai multe detalii referitoare la categoriile de livrare puse la dispozitie de catre Operatorul Serviciului de Comenzi Online puteti regasi mai jos sau pe https://www.bricodepot.ro/servicii/livrare-marfa-la-domiciliu/
Operatorul Serviciului Comenzi Online încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.
Plasarea comenzilor prin serviciul comenzi online este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro .
Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, perioade de inventar, serviciul Comenzi Online poate fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciului Comenzi Online, procesul de finalizare a plasarii comenzii condiționat de confirmarea comenzii din partea magazinul selectionat in cadrul serviciului Comenzi Online și faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.
De asemenea, stocurile produselor pot varia in functie de magazinul alocat de catre altgoritmul platformei, dupa plasarea comenzii, informatiile afisate pe site referitor la disponibilitatea unui produs in stocul unui magazin avand caracter estimativ. In mod similar, modificarea cantitatii articolelor din comanda poate conduce la modificari in ceea ce priveste magazinul alocat in functie de disponibilitaea stocului respectivului produs si, dupa caz, contravaloarea serviciului de transport, daca a fost selectat.
Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SA, Politica de cookies a site-ul bricodepot.ro, Termeni si conditii site etc.
A. PLASAREA COMENZILOR ONLINE
Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Comenzi Online pentru produsele pentru care acest serviciu este disponibil.
Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:
pasul 1: autentificarea in cont;
pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;
pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;
pasul 4: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare acasa si oferirea detaliilor cu privire la datele de client si datele de livrare/ facturare
pasul 5: selectarea modalitatii de plata:
(i) prin card (plata integrala sau in rate 0% dobanda) sau plata directa in magazinul selectat pentru ridicara produselor - in cazul Ridicarii din magazin ;
(ii) prin card bancar (integral sau rate 0% dobanda) sau cu plata ramburs (numerar la Fan Courier sau transportator partener Brico Depot) - in cazul Livrarii la domiciliu/acasa
pasul 6: alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp si data pentru livrare Programata – in cazul selectarii pentru acest serviciu la pasul 4 de mai sus. In cazul Livrarii Standard (prin transportator partener Brico Depot) va aparea automat ziua livrarii N+2.In cazul livrarii prin curier (Fan Courier) va aparea intervalul livrare cuprins intre N+2 si N+5 zile. In functie de numarul total de comenzi din ziua respectiva, ziua livrarii poate varia, N reprezentand ziua plasarii comenzii.
pasul 7: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza functionalitatile de Comenzi Online.
pasul 8: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda.
Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:
pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul doreste adăugarea în cos a altor produse;
pasul 2: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare acasa.
pasul 3: clientul își poate crea un cont dupa finalizarea comenzii sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Comenzi Online, și anume numele, prenumele, email, numărul de telefon, adresa de livrare si facturare;
pasul 4: selectarea modalitatii de plata:
(i) prin card (plata integrala sau in rate 0% dobanda) sau plata directa in magazinul selectat pentru ridicara produselor - in cazul Ridicarii din magazin ;
(ii) prin card bancar (integral sau rate 0% dobanda) sau cu plata ramburs (numerar la Fan Courier sau transportator partener Brico Depot) - in cazul Livrarii la domiciliu/acasa
pasul 5: alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp si data pentru livrare Programata -– in cazul selectarii pentru acest serviciu la pasul 2 de mai sus . In cazul Livrarii Standard (prin transportator partener Brico Depot) va aparea automat ziua livrarii N+2. In cazul livrarii prin curier (Fan Courier) va aparea intervalul livrare care poate varia intre N+2 si N+5 zile. In functie de numarul total de comenzi din ziua respectiva, ziua livrarii poate varia N- reprezentand ziua plasarii comenzii.
pasul 6: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului de marketing si asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Comenzi Online;
pasul 7: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda.
B. MODALITATEA DE PLATĂ
I. Plata online cu cardul
Clientii pot opta pentru plata comenzii online prin card bancar (debit sau credit), integral sau in rate cu 0% dobanda (6, 10 si 12 rate la cardurile specifice apartinand Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, Alpha Bank si BRD Finance), folosind oricare dintre cardurile emise sub sigla Visa, Maestro, Mastercard. Tranzactia are loc in conditii de maxima siguranta folosind sisteme de plata securizate prin standardul 3Dsecure. Beneficiile oferite de partenerii nostri pot varia in functie de contractele si intelegerile agreate cu acestia.
Plata comenzilor online cu cardul bancar presupune urmatorii pasi:
- Clientul selecteaza metoda de plata „card bancar, integral sau rate 0% dobanda” in pagina de finalizare a comenzii, plaseaza comanda si este directionat pe pagina de plata securizata a procesatorului agreat de Bricostore Romania SA
- In pagina de plata, clientul va introduce numele, numarul cardului, codul CVV/CVV2, data de validitate a cardului folosit in tranzactie si va selecta tipul de plata prin card: integral sau in rate, alegand numarul de rate din cele disponibile (vezi mai jos).
- Ulterior, clientul va primi prin sms codul 3Dsecure pt a autoriza plata si il va introduce in pagina de plata. In cazul in care plata este acceptata, comanda online se va inregistra, iar clientul va fi redirectionat pe site-ul Bricodepot.ro unde va putea vizualiza detaliile comenzii sale. In cazul in care plata nu reuseste, clientul este instiintat despre insuccesul platii (email, notificare website), clientul avand posibiliatea de a ne contacta pentru modificarea modalitatii de plata (in plata in magazin).
Odata plasata comanda online, operatorii din magazinul selectat vor verifica disponibilitatea produselor din comanda si vor confirma cu clientul data ridicarii sau data de livrare la domiciliu a comenzii aferent serviciului selectat. In cazul in care exista indisponibilitate pe unul sau mai multe produse din comanda online, clientul va fi contactat de colegii din magazin pentru a fi informat cu privire la stadiul comenzii sale, clientul putand opta pentru:
- Anularea comenzii platite online: returul banilor se va opera in max 72h creditarea contului bancar depinzand de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul de 72h, de pana la 30 zile,. Orice intarziere generata de politica de creditare a bancii nu este in sarcina Bricostore Romania.
- Eliminarea produselor indisponibile din comanda online: se va proceda la returul contravalorii bunurilor indisponibile in max 72 h, in conditiile specificate mai sus, comanda intrand in procesare in magazinul selectat pe restul produselor din comanda.
- Inlocuirea produselor indisponibile: in cazul in care produsele inlocuite au o valoare mai mare decat valoarea initiala platita de client prin plata online, colegii din magazin vor transmite clientului un link de plata pentru diferenta contravalorii de achitat, iar comanda va intra in procesare in magazinul selectat dupa ce clientul efectueaza plata diferentei. In cazul in care contravaloarea bunurilor inlocuite este mai mica decat valoarea initiala platita de client, se va opera retur partial de bani conform celor descrise anterior.
- In functie de disponibilitatea stocului, se poate decide de comun acord cu clientul transmiterea comenzii catre un alt magazin, cu modificarea costului de transport in functie de caz.
II. Plata în magazin
Plata pentru produsele comandate prin serviciul Click&Reserve se poate face si in momentul ridicarii comenzii plasate din magazinul ales din lista magazinelor care pot indeplini comanda, clientii avand la dispozitie plata in numerar sau card.
Odata plasata comanda online, clientul va primi un mesaj de confirmare a plasarii comenzii, urmand ca operatorii din magazinul alocat pentru procesarea comenzii sa verifice disponibilitatea produselor din comanda. Pentru claritate, mesajul de confirmare a plasarii comenzii nu reprezinta o confirmare expresa a disponibilitatii produselor in stoc sau a pregatirii comenzii in vederea ridicarii/livrarii acesteia. Urmare a verificarii disponibilitatii produselor in stoc, clientul va fi informat cu privire la confirmarea disponibilitatii produselor si va primi un mesaj de confirmare a comenzii. În general, comenzile cu plata aferenta in magazin vor fi disponibile pentru colectare în termen de 2 ore lucratoare, începând cu ziua plasării comenzii . In cazuri exceptionale termenul maxim de disponibilitate a comenzilor pentru ridicare se poate extinde si până la 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii, in functie de fluxul si volumul comenzilor plasate pe site. Vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie prelungit pana la maxim 15 zile lucrătoare.
Indiferent de modalitatea de plata aleasa (card/ plata in magazin) termenul de colectare a comenzilor din magazin este de minimum 2 ore lucratoare din momentul confirmarii pregatirii comenzii prin e-mail/SMS de catre operatorul din magazin.
Termenele de procesare ale unei comenzi Click & Reserve , Click&Collect, Click&Delivery pot varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.
III. Plata prin transfer bancar/ordin de plata – indisponibila incepand cu 13 septembrie 2021.
IV. Plata ramburs
Plata ramburs presupune achitarea comenzii la momentul livrarii doar sub forma de numerar si este disponibila pentru produsele comandate prin serviciul Click&Delivery:
(i) prin curier (cu Fan Courier). Pentru plata ramburs la curier se percepe un cost suplimentar de 5 lei, care reprezinta costul de procesare al platii la livrare, cost care va fi perceput suplimentar indiferent de valoarea comenzii
Cu transportator partener Brico Depot pentru Livrarea standard sau Livrare Programata, doar pentru urmatoarele magazine Brico Depot Orhideea, Brico Depot Pantelimon, Brico Depot Cluj, Brico Depot Brasov, Brico Depot Ploiesti, Brico Depot Pitesti.
C. CONFIRMAREA ȘI RIDICAREA COMENZII
Comenzile aferente serviciului Ridica din Magazin nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Ridica din Magazin facilitarea ridicării comenzii în același moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.
RIDICAREA COMENZII. ANULAREA COMENZII
Atunci când clientul ridica produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Ridica din magazin, este obligat să ofere o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailul/ SMS-ul prin care a fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătata pe un dispozitiv mobil).
Termenele maxime de ridicare ale unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului Ridica din magazin sunt urmatoarele:
Pentru comenzile ce urmeaza a fi platite in magazin: maxim 3 zile dupa termenul de ridicare comunicat clientului (la momentul la care comanda este disponibila pentru ridicare) in magazinul selectat de client in momentul plasarii comenzii pe site, dupa care comanda este anulata in mod automat.
Pentru comenzile platite prin card bancar: maxim 7 zile dupa primirea prin e-mail/sms a notificarii de confirmare a comenzii sau a notificarii de plata reusita pentru comenzile cu plata prin card, dupa care comanda este anulata in mod automat. Restituirea sumelor platite prin card bancar in cazul neridicarii produselor in termenul stabilit se va face conform restituirii in caz de retur.
Ridicarea comenzilor trebuie sa aibă loc la data si ora stabilite.
În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile/ 7 zile (conform detaliilor de mai sus) lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul relevant care opereaza serviciul Ridica din Magazin are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze comanda dumneavoastră. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.
În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de a vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorul Serviciului Ridica din Magazin (calitatea ambalajelor, starea produselor, etc.).
D. LIVRAREA COMENZII
a. prin transportator partener Brico Depot
(i) Livrare Standard - Transportatori
Dupa selectarea modalitatii de plata fie prin card (plata integrala sau in rate 0% dobanda), fie cu plata ramburs (numerar la transportator), metoda disponibila si afisata pentru comenzile alocate doar magazinelor selectate si comunicate mai jos si plasarea comenzii online prin serviciul de Livrari la Domiciliu, clientul va fi notificat pentru confirmarea comenzii si a detaliilor de livrare, inclusiv a datei de livrare.
Livrarea comenzilor se efectueaza cu autoutilitare de pana la 3.5 tone (greutate marfa max. 800 kg sau volum max. 16 mc) de catre un partener extern, agreat prin contract de Bricostore Romania S.A., conform datei de livrare din momentul plasarii comenzii si confirmata de magazinul selectat.
Programul de livrare este luni - duminică, in intervalul orar 09.00-20.00, cu exceptia sarbatorilor legale. In functie de capacitatea de livrare a partenerului ce efectueaza servicii de transport, pot exista situatii de modificare a datei de livrare, cu informare in prealabil a clientului din partea angajatilor Bricodepot. Programul de livrare poate varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.
Serviciul de Livrare la Domiciliu implica pentru client plata costurilor aferente transportului marfii. Aceste costuri sunt calculate in momentul selectarii metodei de livrare, utilizand matricea de costuri de mai jos si tinand cont de totalul greutatii produselor introduse in comanda, dimensiunile acestora si distanta de la magazinul selectat la adresa de livrare oferita de client.
De asemenea, serviciul de Livrare poate implica costuri suplimentare generate de accesul la adresa de livrare solicitata pe care le veti suporta si care nu pot fi prevazute in momentul plasarii comenzii, cum ar fi costurile generate de trecerea bac sau taxa de rezidenta etc.
Costul transportului este suportat de client si se calculeaza automat de catre website-ul bricodepot.ro in baza greutatii produselor si a distantei dintre magazinul selectat si adresa de livrare a clientului conform urmatoarei matrice:
Greutate totala produse pana in 30 KG, dimensiuni maxime admise 100x60x70cm, pe distanta de maxim 99 km (tur-retur)
Distanta |
Cost transport |
0-15km (dus) | 25 lei |
>15km (dus) | 25 + 1 leu/km (tur-retur) |
Greutate totala produse pana in 30 KG, dimensiuni maxime admise 100x60x70cm, pe distanta de minim 100 km(tur-retur)
Distanta | Cost transport |
>50km (dus) | 169 + 2.5 lei/km (tur-retur) |
Greutate totala produse peste 30 KG, capacitate maxima transport 800KG, (max 16mc)
Distanta | Tarif |
0-15km (dus) | 69 |
15-30km (dus) | 119 |
30-50 (dus) | 169 |
>50 km (dus) | 169 + 2.5 lei/km (tur-retur) |
Transportul este asigurat până în zonele în care mașinile pot manevra/parca în condiții de siguranță.
Transportul si manipularea produselor de la mașina în/la/până la locuința/adresa de destinatie a cumpărătorului nu intra in obligațiile conducătorului auto. În mod similar nici optiunea de desfacere la livrare nu intra in sarcina conducatorului auto. Clientul trebuie să asigure transportul marfurilor de la mijlocul de transport în curte/casă/apartament. Conducătorul autovehiculului va ajuta la descărcarea mărfii din mijlocul de transport. La momentul primirii comenzii, clientul este obligat sa verifice integritatea comenzii si sa semnaleze orice neregularitati aparute in „Borderoul de Livrare” oferit spre semnare de catre conducatorul auto care efectueaza livrarea marfii.
Pentru situatiile in care clientul a selectat plata ramburs la livrare ca modalitate de plata a comenzii, Conducatorul auto va incasa de la client suma notata pe Borderoul de Livrare in dreptul coloanei “Cost total comanda”, acolo unde metoda de plata este inscrisa ca fiind “Ramburs”. Pentru claritate, conducatorul auto nu va preda final coletul clientului pana cand acesta nu va achita contravaloarea ramburs a comenzii.
Semnarea Borderoului de Livrare fara obiectiuni reprezinta confirmarea primirii comenzii in stare corespunzatoare de catre client acesta avand obligatia de a inspecta bunul cantitativ si calitativ, orice reclamatie ulterioara cu privire la modul de livrare si stare a produsului nefiind luata in considerare. Clientul are posibilitatea de a refuza marfa la momentul receptionarii, si, automat, de a refuza achitarea ramburs a valorii comenzii, daca aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ Detalii cu privire la rambursarea sumei regasiti in sectiunea E. Dreptul legal de retragere.
Transport gratuit:
Pentru comenzile online a caror valoare (fara cost de transport) depaseste 2.500 lei si a caror adresa de livrare este in raza de 0-15km fata de magazinul alocat pentru prelucrarea comenzii (30 KM dus-intors), costul de transport este 0 (zero) si nu va fi afisat clientului in totalul de plata, indiferent de metoda de plata selectata la plasarea comenzii.
Acesta este valabil pentru un punct de livrare catre client.
Pentru a beneficia de gratuitate, volumul/greutatea mărfurilor transportate trebuie sa se încadreze in capacitatea mijlocului de transport pus la dispoziție de catre transportator (in limita a 800 Kg/16 mc)
Nu beneficiaza de transport gratuit urmatoarele produse:
Transportul de marfa care necesita utilizarea autovehiculului prevazut cu macara.
Produsele grele/voluminoase (ciment, var, BCA, caramida, boltari, pavaj, plasa sudata, polistiren, otel beton, vata de sticla, placa gips carton).
Regulamentul de transport gratuit poate fi consultat aici.
Daca unul din produsele din comanda nu beneficiaza de transport gratuit, atunci toata comanda va fi tratata in mod similar, aplicandu-se cost de transport. Livrările Standard se efectueaza in data de livrare comunicata in momentul plasarii comenzi si sunt confirmate telefonic, anterior efectuării livrării.
Clientul trebuie sa se asigure ca este cineva la adresa la data stabilita pentru livrare. In cazul in care acesta nu poate fi contactat/nu raspunde sau nu este prezent la locul de livrare, va suporta costurile unei livrari suplimentare sau va putea opta pentru ridicarea produselor din magazine sau returnarea doar a valorii bunurilor pentru comenzile achitate cu card online.
Magazinele ce ofera posibilitatea de plata a comenzilor cu Livrare Standard in sistem ramburs (numerar la transportatorul auto) sunt Brico Depot Orhideea, Brico Depot Pantelimon, Brico Depot Cluj, Brico Depot Brasov, Brico Depot Ploiesti, Brico Depot Pitesti.
(i) Livrari programate:
Clientul poate opta pentru serviciul de programare al transportului – in cazul Livrarii standard prin transportatori, /in momentul selectarii tipului de livrare, urmand selectarea modalitatii de plata fie prin card (plata integrala sau in rate 0% dobanda), fie cu plata ramburs (numerar la transportator), metoda disponibila si afisata pentru comenzile alocate doar magazinelor selectate si comunicate mai jos
Magazinele ce ofera posibilitatea de plata a comenzilor cu Livrare Programata in sistem ramburs (numerar la transportatorul auto) sunt Brico Depot Orhideea, Brico Depot Pantelimon, Brico Depot Cluj, Brico Depot Brasov, Brico Depot Ploiesti, Brico Depot Pitesti.
Prin Livrare Programata clientul poate solicita ca livrarea sa aiba loc intr-un interval de 2 pana la 7 zile in intervalul orar solicitat de client, in functie de intervalele orare disponibile in momentul plasarii comenzii de transport. Clientul are posibilitatea alegerii urmatoarelor intervale orare estimative: 9-13, 13-16, 16-20.
Regulamentul de transport gratuit poate fi consultat aici.
b. Livrare prin curier – Fan Courier
Clientul poate opta pentru livrare prin curier, in momentul selectarii tipului de livrare, daca aceasta optiune este valabila, in functie de tipul produselor comandate (volumul, greutatea acestora).
Dupa plasarea comenzii online prin serviciul de Livrari prin curier, clientul va fi notificat pentru confirmarea comenzii si a detaliilor de livrare, inclusiv a datei de livrare.
Clientul va primi prin e-mail, numar AWB si link de urmarire a comenzii, pentru a putea verifica statusul comenzii, pana in momentul livrarii.
Livrarea comenzilor se efectueaza cu Fan Courier (greutate maxima de 100 kg/comanda si 30 kg/item, niciuna din laturile unui produs sa nu depaseasca 300 cm), de luni pana vineri -intr-un termen cuprins intre N+2 si N+5 zile, N- reprezentand ziua plasarii comenzii, iar +2/5 – zilele lucratoare adaugate.
Programul de livrare este luni - vineri, in intervalul orar 09.00-17.00, cu exceptia sarbatorilor legale. In functie de capacitatea de livrare a curierului, pot exista situatii de modificare a datei de livrare (ex : condiţii meteo nefavorabile indepedente de voinţa PRESTATORULUI - ceaţa, viscol, înzapeziri, ploi abundente, inundaţii, cod galben/portocaliu/roşu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc;volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situaţii deosebite sau perioade aglomerate - Crăciun, Black Friday, Paşte, 1-8 Martie sau alte situaţii speciale), cu informare in prealabil a clientului din partea curierului. Programul de livrare poate varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.
Serviciul de Livrare prin curier implica pentru client plata costurilor aferente transportului marfii si o taxa de 5 lei, aferenta procesarii platii ramburs, indiferent de valoarea comenzii. Aceste costuri sunt calculate in momentul selectarii metodei de livrare, utilizand matricea de costuri de mai jos si tinand cont de totalul greutatii produselor introduse in comanda, dimensiunile acestora si distanta de la magazinul alocat pentru procesarea comenzii la adresa de livrare oferita de client.
Costul transportului este suportat de client, suplimentar de contravaloarea produselor comandate, si se calculeaza automat de catre website-ul bricodepot.ro in baza greutatii produselor si adresa de livrare a comenzii, conform matricii de mai jos:
Descriere servicii și opțiuni | Distribuţie Naţională (in afara orasului pe care se plaseaza comanda) |
Distribuţie Locală (in acelasi oras cu magazinul din care se plaseaza comanda) |
Colete (maxim 30 kg) | ||
0-5 kg |
16.2 | 13.8 |
6-10 kg | 19.2 | 16.8 |
11-15 kg | 22.8 | 20.4 |
16-20 kg | 32.4 | 31.2 |
21-25 kg | 38.4 | 37.2 |
25-30 kg | 45.6 | 43.2 |
+ 1 kg (fiecare kg aditional) >30 kg | 1.31 | 1.31 |
*Tarifele sunt exprimate în LEI si nu includ TVA.
La aceste tarife se poate adauga taxa (fixa) de 18 lei/comanda pentru livrare in locatii pentru care curierul percepe taxa suplimentara pentru km in afara zonei de livrare. Lista locatiilor pentru care se percepe taxa suplimentara o puteti consulta aici.
Transportul si manipularea produselor de la mașina în/la/până la locuința cumpărătorului se face de catre curier. La momentul primirii comenzii, clientul este obligat sa verifice integritatea comenzii si sa semnaleze orice neregularitati aparute in AWB si procesul verbal intocmit si oferit spre semnare de catre conducatorul auto care efectueaza livrarea marfii.
Semnarea AWB-ului fara obiectiuni reprezinta confirmarea primirii comenzii in stare corespunzatoare de catre client acesta avand obligatia de a inspecta bunul cantitativ si calitativ, orice reclamatie ulterioara cu privire la modul de livrare si stare a produsului nefiind luata in considerare. Clientul are posibilitatea de a refuza comanda la momentul receptionarii, daca aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ prin consemnarea refuzului in Formularui AWB si intocmirea unui process verbal. Detalii cu privire la rambursarea sumei regasiti in sectiunea E. Dreptul legal de retragere.
Transport gratuit:
Pentru comenzile online a caror valoare (fara cost de transport) depaseste 2500 lei, costul de transport este zero si nu va fi afisat clientului in totalul de plata.
Acesta este valabil pentru un punct de livrare catre client.
Pentru a beneficia de gratuitate, volumul/greutatea mărfurilor transportate trebuie sa se încadreze max 100 kg/comanda si 30 kg/item, niciuna dintre laturile produsului sa nu fie mai mare de 300 cm.
Nu beneficiaza de transport gratuit urmatoarele produse:
Transportul de marfa care necesita utilizarea autovehiculului prevazut cu macara.
Produsele grele/voluminoase (ciment, var, BCA, caramida, boltari, pavaj, plasa sudata, polistiren, otel beton, vata de sticla, placa gips carton).
Regulamentul de transport gratuit poate fi consultat aici.
d. Livrare pe palet - Raben
Clientul poate opta pentru livrare pe palet, in momentul selectarii tipului de livrare, daca aceasta optiune este valabila si apare in pagina de finalizare comanda. In caz contrar, exista circumstante in care livrarea pe palet este singura optiune disponibila, pentru livrarea la domiciliu (motivata de existenta stocului doar in magazinele care se afla la o distanta mai mare de adresa clientului, decat poate livra transportatorul partener Brico Depot sau Fan Courier).
Dupa plasarea comenzii online prin serviciul de Livrari pe palet, clientul va fi notificat pentru confirmarea comenzii si a detaliilor de livrare, inclusiv a datei de livrare.
Clientul va primi prin e-mail, numar AWB si link de urmarire a comenzii, pentru a putea verifica statusul comenzii, pana in momentul livrarii.
Livrarea comenzilor se efectueaza cu Raben (greutate maxima de 5,000 kg/comanda si 750 kg/palet, produse care se incadreaza in dimensiunile unui palet, respectiv 120 x 80 x 220 cm), de luni pana vineri -in intervalul cuprins intre N+2 si N+5 zile, N- reprezentand ziua plasarii comenzii, iar +2/5 – zilele lucratoare adaugate.
Programul de livrare este luni - vineri, in intervalul orar 09.00-17.00, cu exceptia sarbatorilor legale. In functie de capacitatea de livrare a cuerirului, pot exista situatii de modificare a datei de livrare [ex: condiţii meteo nefavorabile indepedente de voinţa PRESTATORULUI - ceaţa, viscol, înzapeziri, ploi abundente, inundaţii, cod galben/portocaliu/roşu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc; volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situaţii deosebite sau perioade aglomerate - Crăciun, Black Friday, Paşte, 1-8 Martie sau alte situaţii speciale], cu informare in prealabil a clientului din partea curierului. Programul de livrarea poate varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.
Serviciul de Livrare pe palet implica pentru client plata costurilor aferente transportului si ambalarii corespunzatoare a marfii. Aceste costuri sunt calculate in momentul selectarii metodei de livrare, in pagina de finalizare comanda, utilizand matricea de costuri de mai jos si tinand cont de totalul greutatii produselor introduse in comanda, dimensiunile acestora si distanta de la magazinul alocate pentru procesarea comenzii la adresa de livrare oferita de client, cat si materialele necesare ambalarii.
Costul transportului este suportat de client si se calculeaza automat de catre website-ul bricodepot.ro in baza greutatii produselor si adresa de livrare a comenzii, conform matricii de aici , in momentul in care clientul ajunge in pagina de checkout – selectie metoda de livrare.
La costul transportului, se adauga cel aferent serviciului de ambalare a produselor pe palet, calculat in functie de totalul greutatii produselor introduse in comanda si a dimensiunile acestora, dupa selectia metodei de livrare, in pagina de finalizare comanda – selectie modalitate de plata.
Livrare marfii se face pe palet, acolo unde soferul poate parca masina legal si in siguranta. Paletul/paletii se descarca cu liftul si transpaleta, langa masina (la bordura), unde locatia permite folosirea lizei manuale. In momentul livrarii, nu se preiau de la client materialele de ambalaj, folosite pentru asigurarea marfii.
Transportul si manipularea produselor de la mașina în/la/până la locuința cumpărătorului se face de catre acesta. La momentul primirii comenzii, clientul este obligat sa verifice integritatea comenzii si sa semnaleze orice neregularitati aparute in AWB si procesul verbal intocmit si oferit spre semnare de catre conducatorul auto care efectueaza livrarea marfii.
Semnarea AWB-ului fara obiectiuni reprezinta confirmarea primirii comenzii in stare corespunzatoare de catre client acesta avand obligatia de a inspecta bunul cantitativ si calitativ, orice reclamatie ulterioara cu privire la modul de livrare si stare a produsului nefiind luata in considerare. Clientul are posibilitatea de a refuza comanda la momentul receptionarii, daca aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ prin consemnarea refuzului in Formularui AWB si intocmirea unui process verbal. Detalii cu privire la rambursarea sumei regasiti in sectiunea E. Dreptul legal de retragere.
Transport gratuit:
Livrarea pe palet – Raben NU beneficiaza de transport gratuit.
E. DREPTUL LEGAL LA RETRAGERE
Drept de retragere-reprezinta dreptul consumatorului (in sensul legislatiei protectiei consumatorului, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor) de a se razgandi cu privire la produsele achizitionata in baza comenzilor online in termen de 14 zile, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia de retragere. Prin urmare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor asa cum sunt definiti potrivit legislatiei.
Comenzile online platite prin card cat si cele avand serviciul de livrare la domiciliu beneficiaza de dreptul de retragere oferit de O.u.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, respectiv daca nu sunteti complet satisfacut de achizitia dvs., aveti dreptul in calitate de consumator sa returnați produsul sau articolele în termen de 14 zile in orice magazin Brico Depot, pe baza bonului si facturii in original sau copie, fara a prezenta un motiv pentru retragere. Toate costurile aferente returnarii produsului achizitionat online cad in sarcina clientului, acestea putand varia in functie de tipul de livrare si prestatorul cu care doriti sa ne transmiteti bunurile.
Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand:
(I) din ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
(II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur (contravaloarea produselor returnate si al costului de transport pentru Livrare Standard asociat acestora, calculat in functie de greutatea totala a produselor returnate, ca si contravaloarea taxei de ramburs, aferenta procesarii platii la livrare se va face nu mai tarziu de 14 zile de la momentul primirii produselor returnate, rambursarea sumelor avand loc prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia intitiala. Creditarea contului bancar depinde de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul legal, de pana la 30 zile,. Orice intarziere generata de politica de creditare a bancii nu este in sarcina Bricostore Romania.
Brico Depot nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Bricodepot (de exemplu: livrare programata).
Astfel restituirea va avea loc:
1. În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin sau numerar la curier sau la transporator partener Brico Depot (conducatorul auto). Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (originalul sau o copie tipărită a bonului fiscal pentru elementul achiziționat).
2. Prin restituire pe card, in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării), inclusiv in cazul comenzilor online cu plata in rate.
Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.
Conform legislatiei sunt exceptate de la dreptul legal de retragere:
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele);
- furnizarea de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid (de ex. plantele sau produsele perisabile, precum si cele cu termenul de valabilitate expirat);
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator (aici pot intra de exemplu obiecte sanitare, lavoare, chiuvete, salopete, manusi, echipamente de protectie, articole utilizate racordate la gaz sau care lucreaza cu foc deschis);
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
- va returna produsele in orice magazin BricoDepot din tara, fiind responsabil de costurile generate de returnarea produselor;
- este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor;
- va respecta toate conditiile de retur referitoare la starea si functionalitatea produselor returnate.
Pentru mai multe detalii privind exceptiile la retur, accesati pagina Serviciul de Retur.
Model formular de retur:
- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email ale profesionistului]:
- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
- Comandate la data/primite la data:
- Numele consumatorului:
- Adresa consumatorului:
- Semnătura consumatorului:
- Data
Prezentul Formular este prezentat cu titlu de recomandare, completarea acestuia nereprezentand o obligatie pentru consumator, acesta avand posibilitatea exprimarii dreptului de retragere in orice magazin fizic Bricodepot in termenul prevazut de lege.
In cazul in care exercitarea dreptului de retragere se realizeaza exclusiv online, clientul va completa formularul de retragere si il va comunica la adresa client@bricodepot.ro ____, in interiorul termenului legal de retragere de 14 zile, anterior restiuirii efective a produselor returnate.
F. DREPTUL COMERCIAL LA RETUR
Brico Depot ofera suplimentar celor 14 zile posibilitatea de retur a produselor in termen de 90 de zile calendaristice (de la data achizitiei) - politica interna suplimentara fata de conditiile oferite prin lege. Conditiile dreptului de retur mentionate in Regulamentul Retur in 90 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comertul online. Conditiile suplimentare de retur in 90 zile se regasesc aici.
In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.
Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:
Magazin | Adresă magazin |
Brico Depot Chiajna |
Autostrada Bucuresti - Pitesti km.11-12, Comuna Chiajna Bucuresti, Judetul Ilfov |
Brico Depot Baneasa | Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti |
Brico Depot Pantelimon | Sos. Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti |
Brico Depot Orhideea | Str. Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti |
Brico Depot Constanta 1 | Bd. Tomis nr.401, DN 2A, Constanta, jud. Constanta |
Brico Depot Braila 1 | Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, sat Varsatura, Jud. Braila |
Brico Depot Oradea | Calea Aradului, nr.62 (Era Shopping Park ), Oradea, jud.Bihor |
Brico Depot Drobeta | Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin, jud.Mehedinti |
Brico Depot Calarasi | Str. Prelungirea Sloboziei, nr.17A, jud.Calarasi |
Brico Depot Ploiesti | Comuna Blejoi, sat Blejoi, Str.Republicii, nr.67, jud. Prahova |
Brico Depot Pitesti | Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges |
Brico Depot Brasov | Calea Bucuresti nr.109, Brasov, jud.Brasov |
Brico Depot Arad | Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296 P6, Centrul Comercial Armonia Arad, jud. Arad |
Brico Depot Focsani | Str. Calea Moldovei, nr.32, jud. Vrancea |
Brico Depot Militari | Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129 |
Brico Depot Vitan | Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti |
Brico Depot Constanta | Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta |
Brico Depot Braila | Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila |
Brico Depot Timisoara | Bulevardul Antenei, nr 2, Timisoara, Timis |
Brico Depot Iasi 1 | Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi |
Brico Depot Iasi 2 | Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi |
Brico Depot Cluj | Calea Floresti nr. 157-159, Cluj-Napoca, Cluj |
Brico Depot Botosani | Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani |
Brico Depot Galati | Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati |
Brico Depot Tg. Mures | Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures |
Brico Depot Craiova | Calea Severinului, nr. 46, Craiova, Dolj |
Brico Depot Baia Mare | Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures |
Brico Depot Satu Mare | Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare |
Brico Depot Buzau | Strada Dragaicii, nr.14, Buzau |
Brico Depot Deva | Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara |
Brico Depot Targoviste | Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita |
Brico Depot Piatra Neamt | Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt |
Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.
Pentru mai multe informații vă rugăm apelați 021.204.34.34 sau scrieți-ne la client@bricodepot.ro.
G. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Operatorul Serviciului Comenzi Online nu este responsabili pentru nicio pierdere cauzata de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorul nu oferă nicio garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.
Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/ vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.
H. MODIFICARE
Operatorul serviciului Comenzi Online își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Comenzi Online în orice moment, fără notificare.
I. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorul Serviciului Comenzi Online este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorul Serviciului Comenzi Online. Operatorul Serviciului Comenzi Online poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepot.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorul Serviciului Comenzi online poate aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact si datele necesare emiterii facturii sau livrarii produselor. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.
Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Brico Depot.
J. UTILIZAREA COOKIE-URILOR
Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorul Serviciului Comenzi Online nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă : aici.
K. FORTA MAJORA
Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.
L. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorul Serviciului Comenzi Online se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.