TERMENI ȘI CONDIȚII – COMENZI ONLINE

ASPECTE GENERALE

BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO 14328360 (”Bricostore”) pune la dispozitie prin intermediul website-ului www.bricodepot.ro functionalitatea pentru comenzi online ce ofera clientilor posibilitatea rezervarii produselor in magazin, respectiv livrarii acestora la domiciliu.

Serviciul Comenzi Online este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor clienților de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către Bricostore Romania S.A. care va fi denumita în continuare ”Operatorul Serviciului Comenzi Online”.

Serviciul Comenzi Online si prezentele conditii si termene se aplica clientilor care achizitioneaza prin functionalitatilor platformei sau aplicatiei si nu vor fi aplicabile clientilor B2B ai societatii, acestia din urma avand conditii specific reglementate prin intermediul contractelor incheiate. Prezentul document nu deroga de la contractele incheiate cu clientii B2B ai societatii.

Serviciul Ridica din magazin este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro alegand ca metoda de ridicare magazinul selectat in platforma website.Aceste comenzi pot fi platite in prealabil de clienti in mediul online utilizand ca metoda card bancar sau selectand ca optiune de plata „plata in magazin”. Aceasta optiune este marcata vizibil in pagina de produs aferenta articolului selectat in website. In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza de aceasta optiune.

Serviciul Ridica din magazin avand ca metoda de plata „Plata direct in magazin” este definit ca fiind serviciul „Click and Reserve”. Serviciul Ridica din magazin avand ca metoda de plata „ Card Bancar” este definit ca fiind serviciul „Click and Collect”.

Serviciul Ridica din magazin nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată.

Serviciul Livrare acasa/la domiciliu (denumit și „Click and Delivery”) este o optiune adresata clientilor care plaseaza comenzi in website-ul www.bricodepot.ro, achitand in prealabil comanda prin metoda de plata card bancar si a caror comanda este livrata contra-cost la adresa furnizata in procesul de comanda ca adresa de livrare pentru comanda plasata, in masura in care la adresa se poate ajunge prin mijloace terestre pe teritoriul Romaniei. Aceasta optiune este marcata vizibil in pagina de produs aferenta articolului selectat in website.

In functie de specificul si detaliile aferente fiecarui produs, se pot regasi si articole care nu beneficiaza de aceasta optiune sau sunt limitate cantitativ pe comanda.

Operatorul Serviciului Comenzi Online încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.

Plasarea comenzilor prin serviciul comenzi online este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro și din aplicația Brico Depot (care poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store), cu exceptia faptului ca pentru comenzile plasate prin aplicatia mobila clientii NU pot folosi optiunile de plata prin card bancar si nici livrarea la domiciliu, acestora fiindu-le disponibile doar functionalitatile Click&Collect cu plata in magazin. Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.

Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, perioade de inventar, serviciul Comenzi Online poate fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciului Comenzi Online, condiționarea procesului de confirmarea comenzii din partea magazinul  selectionat in cadrul serviciului Comenzi Online și faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.

De asemenea, stocurile produselor pot varia in functie de magazinul preferat selectat din care doriti sa plasati comanda acestea avand caracter estimativ. In mod similar, modificare magazinului selectat poate conduce la modificari in ceea ce priveste pretul produsului si stocul acestuia.

Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SAPolitica de cookies a site-ul bricodepot.ro, Termeni si conditii site etc.

Nota! Incepand cu data de 13.09.2021, plata prin transfer bancar/O.P. va fi indisponibila atat in website cat si in aplicatia mobila bricodepot.ro.

A. PLASAREA COMENZILOR ONLINE

Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Comenzi Online pentru produsele pentru care acest serviciu este disponibil.  La accesarea website-ului bricodepot.ro clientii vor selecta magazinul Brico Depot preferat de unde doresc sa achizitioneze produsele.

Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;

pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;

pasul 4: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare acasa si oferirea detaliilor cu privire la datele de client si datele de livrare/ facturare

pasul 5: selectarea modalitatii de plata: in cazul Ridicarii din magazin, plata comenzii se poate face princard (plata integrala sau in rate 0% dobanda), plata in magazinul selectat; in cazul Livrarii la domiciliu/acasa, plata comenzii se poate realiza doar prin  card bancar (integral sau rate 0% dobanda).

pasul 6:  alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp si data pentru livrare  Programata. In cazul Livrarii Standard va aparea automat ziua livrarii N+2. In functie de numarul total de comenzi din ziua respectiva, ziua livrarii poate varia, N reprezentand ziua plasarii comenzii.

pasul 7: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza functionalitatile de Comenzi Online. 

pasul 8: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda.

Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul doreste adăugarea în cos  a altor produse;

pasul 2: alegerea modalitatii de livrare dorite: Ridicare din magazin sau Livrare acasa.

pasul 3: clientul își poate crea un cont dupa finalizarea comenzii sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Comenzi Online, și anume numele, prenumele, email, numărul de telefon, adresa de livrare si facturare;

pasul 4: selectarea modalitatii de plata: in cazul Ridicarii din magazin, plata comenzii se poate face prin, card (plata integrala sau in rate 0% dobanda), plata in magazinul selectat ; in cazul Livrarii la domiciliu/acasa, plata comenzii se poate realiza doar prin  card bancar (integral sau rate 0% dobanda).

pasul 5:  alegerea intervalului de timp de ridicare comanda din magazin sau interval de timp si data pentru livrare  Programata. In cazul Livrarii Standard va aparea automat ziua livrarii N+2. In functie de numarul total de comenzi din ziua respectiva, ziua livrarii poate varia N- reprezentand ziua plasarii comenzii.

pasul 6: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului de marketing si asupra termenilor și condițiilor Serviciului Comenzi Online. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Comenzi Online;

pasul 7: Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului Plaseaza Comanda.

B. MODALITATEA DE PLATĂ

I. Plata online cu cardul

Clientii pot opta pentru plata comenzii online prin card bancar (debit sau credit), integral sau in rate cu 0% dobanda (6, 10 si 12 rate la cardurile specifice apartinand Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, Alpha Bank si BRD Finance), folosind oricare dintre cardurile emise sub sigla Visa, Maestro, Mastercard. Tranzactia are loc in conditii de maxima siguranta folosind sisteme de plata securizate prin standardul 3Dsecure. Beneficiile oferite de partenerii nostri pot varia in functie de contractele si intelegerile agreate cu acestia.

Plata comenzilor online cu cardul bancar presupune urmatorii pasi:

  • Clientul selecteaza metoda de plata „card bancar, integral sau rate 0% dobanda” in pagina de finalizare a comenzii, plaseaza comanda si este directionat pe pagina de plata securizata a procesatorului agreat de Bricostore Romania SA
  • In pagina de plata, clientul va introduce numele, numarul cardului, codul CVV/CVV2, data de validitate a cardului folosit in tranzactie si va selecta tipul de plata prin card: integral sau in rate, alegand numarul de rate din cele disponibile (vezi mai jos).
  • Ulterior, clientul va primi prin sms codul 3Dsecure pt a autoriza plata si il va introduce in pagina de plata. In cazul in care plata este acceptata, comanda online se va inregistra, iar clientul va fi redirectionat pe site-ul Bricodepot.ro unde va putea vizualiza detaliile comenzii sale. In cazul in care plata nu reuseste, clientul este instiintat despre insuccesul platii (email, notificare website), clientul avand posibiliatea de a ne contacta pentru modificarea modalitatii de plata (in plata in magazin) 

Odata plasata comanda online, operatorii din magazinul selectat vor verifica disponibilitatea produselor din comanda si vor confirma cu clientul data ridicarii sau data de livrare la domiciliu a comenzii aferent serviciului selectat. In cazul in care exista indisponibilitate pe unul sau mai multe produse din comanda online, clientul va fi contactat de colegii din magazin pentru a fi informat cu privire la stadiul comenzii sale, clientul putand opta pentru:

  • Anularea comenzii platite online: returul banilor se va opera in max 48h, creditarea contului bancar depinzand de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul de 24h. Orice intarziere generata de politica de creditare a bancii nu este in sarcina Bricostore Romania.
  • Eliminarea produselor indisponibile din comanda online: se va proceda la returul contravalorii bunurilor indisponibile in max 48h, in conditiile specificate mai sus, comanda intrand in procesare in magazinul selectat pe restul produselor din comanda
  • Inlocuirea produselor indisponibile: in cazul in care produsele inlocuite au o valoare mai mare decat valoarea initiala platita de client prin plata online, colegii din magazin vor transmite clientului un link de plata pentru diferenta contravalorii de achitat, iar comanda va intra in procesare in magazinul selectat dupa ce clientul efectueaza plata diferentei. In cazul in care contravaloarea bunurilor inlocuite este mai mica decat valoarea initiala platita de client, se va opera retur partial de bani conform celor descrise anterior.
  • In functie de disponibilitatea stocului, se poate decide de comun acord cu clientul transmiterea comenzii catre un alt magazin, cu modificarea costului de transport in functie de caz.

II. Plata prin transfer bancar/ordin de plată

Produsele comandate prin serviciul Comenzi Online pot fi achitate prin transfer bancar, în contul RO66BRDE450SV05131014500, deschis la banca BRD Groupe Societe Generale. beneficiar Bricostore România SĂ, CUI RO14328360.

Pentru plata prin transfer bancar, clienții trebuie să completeze numărul comenzii în ordinul de plata, pentru a identifica plata.

Plata comenzilor online prin transfer bancar/ ordin de plată presupune următorii pași:

  1. Clientul selectează metoda de plată „transfer bancar” în pagina de finalizare a comenzii, plasează comanda și primește un email/ SMS de confirmare a plasării comenzii pe site;
  2. După ce stocul produselor comandate este verificat și confirmat în magazinul selectat de client pentru ridicarea comenzii, clientul va primi prin e-mail bonul de comandă care reprezintă sumarul comenzii, cu valoarea totală a produselor ce trebuie plătite prin transfer bancar, în contul IBAN menționat mai sus, dar comunicat de asemenea și prin e-mail.  Pentru plata prin transfer bancar, clienții trebuie să completeze numărul comenzii în ordinul de plată, pentru a identifica plata;
  3. După ce plata aferentă comenzii este confirmată de către bancă, clientul va primi o notificare prin e-mail/SMS și va fi anunțat că plata este confirmată, iar produsele din comandă urmează să fie pregătite pentru a fi colectate din magaziul selectat;
  4. După ce produsele sunt pregătite pentru a fi colectate din magazinul relevant, clientul va primi un email/SMS pentru a veni să colecteze bunurile, în minimum 4 ore lucrătoare de la primirea notificării, în timpul programului de funcționare a magazinului selectat.

II. Plata în magazin

Plata pentru produsele comandate prin serviciul Click&Reserve se poate face si in momentul ridicarii comenzii plasate din magazinul relevant/ selectat, clientii avand la dispozitie plata in numerar sau card,

Magazinul relevant Click & Reserve va contacta clientul prin e-mail/SMS/telefon (în cazul în care a fost furnizat un număr de telefon) pentru confirmarea comenzii și invitația de a se prezenta în magazin pentru colectare. În general, comenzile cu plata aferenta in magazin vor fi disponibile pentru colectare în termen de 4 ore lucratoare, începând cu ziua plasării comenzii (dacă comanda a fost plasată până la ora 12.00) si până la 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii - vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie în jur la 15 zile lucrătoare.

Indiferent de modalitatea de plata aleasa (card/ plata in magazin) termenul de colectare a comenzilor din magazin este de minimum 4 ore lucratoare din momentul confirmarii pregatirii comenzii prin e-mail/SMS de catre operatorul din magazin.

Termenele de procesare ale unei comenzi Click & Reserve , Click&Collect, Click&Delivery pot  varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.

III. Plata prin transfer bancar/ordin de plata – indisponibila incepand cu 13 septembrie 2021.

C. CONFIRMAREA ȘI RIDICAREA COMENZII

Comenzile aferente serviciului Ridica din Magazin nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Ridica din Magazin facilitarea ridicării comenzii în același moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.

RIDICAREA COMENZII. ANULAREA COMENZII

Atunci când clientul ridica produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Ridica din magazin, este obligat să ofere o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailul/ SMS-ul prin care a fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătata pe un dispozitiv mobil).

Termenele maxime de ridicare ale unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului Ridica din magazin sunt urmatoarele:

  1. Pentru comenzile ce urmeaza a fi platite in magazin: maxim 3 zile dupa termenul de ridicare in magazinul selectat de client in momentul plasarii comenzii pe site sau in aplicatia mobila, dupa care comanda este anulata in mod automat.
  2. Pentru comenzile platite prin card bancar: maxim 7 zile dupa primirea prin e-mail/sms a notificarii de confirmare a comenzii sau a notificarii de plata reusita pentru comenzile cu plata prin card, dupa care comanda este anulata in mod automat. Restituirea sumelor de platite prin card bancar in cazul neridicarii produselor in termenul stabilit se va face conform restituirii in caz de retur.

Ridicarea comenzilor trebuie sa aibă loc la data si ora stabilite.

În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul relevant care opereaza serviciul Ridica din Magazin are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze comanda dumneavoastră. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.

În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorul Serviciului Ridica din Magazin (calitatea ambalajelor, starea produselor, etc.).

D. LIVRAREA COMENZII

a. Livrare Standard

Dupa plasarea si platirea comenzii online prin serviciul de Livrari la Domiciliu, clientul va fi notificat pentru confirmarea comenzii si a detaliilor de livrare, inclusiv  a datei de livrare. 

Livrarea comenzilor se efectueaza cu autoutilitare de pana la 3.5 tone (greutate marfa max. 1,5 t sau volum max. 16 mc) de catre un partener extern, agreat prin contract de Bricostore Romania, conform datei de livrare din momentul plasarii comenzii si confirmata de magazinul selectat.

Programul de livrare este luni - duminică, in intervalul orar 09.00-20.00, cu exceptia sarbatorilor legale.. In functie de capacitatea de livrare a partenerului ce efectueaza servicii de transport, pot exista situatii de modificare a datei de livrare, cu informare in prealabil a clientului din partea angajatilor Bricodepot. Programul de livrarea poate varia in functie de programul de functionare al magazinului in perioada desfasurarii inventarelor anuale.

Serviciul de Livrare la Domiciliu implica pentru client plata costurilor aferente transportului marfii. Aceste costuri sunt calculate in momentul selectarii metodei de livrare, utilizand matricea de costuri de mai jos si tinand cont de totalul greutatii produselor introduse in comanda, dimensiunile acestora si distanta de la magazinul selectat la adresa de livrare oferita de client.

De asemenea, serviciul de Livrare poate implica costuri suplimentare generate de accesul la adresa de livrare solicitata pe care le veti suporta si care nu pot fi prevazute in momentul plasarii comenzii, cum ar fi costurile generate de trecerea bac sau taxa de rezidenta, etc..

Costul transportului este suportat de client si se calculeaza automat de catre website-ul bricodepot.ro in baza greutatii produselor si a distantei dintre magazinul selectat si adresa de livrare a clientului conform urmatoarei matrice:

Greutate totala produse pana in 30 KG, dimensiuni maxime admise 100x60x70cm, pe distanta de maxim 99 km(tur-retur)

Distanta

Cost transport

0-15km (dus) 25 lei
>15km (dus) 25 + 1 leu/km (tur-retur)

Greutate totala produse pana in 30 KG, dimensiuni maxime admise 100x60x70cm, pe distanta de minim 100 km(tur-retur)

Distanta Cost transport
>50km (dus) 130 + 2 lei/km (tur-retur)

Greutate totala produse peste 30 KG, capacitate maxima transport 1500KG, ( max 16mc) 

Distanta Tarif
0-15km (dus) 50
15-30km (dus) 90
30-50 (dus) 130
>50 km (dus) 130 + 2 lei/km (tur-retur)

 

Transportul este asigurat până în zonele în care mașinile pot manevra/parca în condiții de siguranță.

Transportul si manipularea produselor de la mașina în/la/până la locuința cumpărătorului nu intra in obligațiile conducătorului auto. În mod similar nici optiunea de desfacere la livrare nu intra in sarcina conducatorului auto. Clientul trebuie să asigure transportul marfurilor de la mijlocul de transport în curte/casă/apartament. Conducătorul autovehiculului va ajuta la descărcarea mărfii din mijlocul de transport. La momentul primirii comenzii, clientul este obligat sa verifice integritatea comenzii si sa semnaleze orice neregularitati aparute in „Borderoul de Livrare” oferit spre semnare de catre conducatorul auto care efectueaza livrarea marfii.

Semnarea Borderoului de Livrare fara obiectiuni reprezinta confirmarea primirii comenzii in stare corespunzatoare de catre client acesta avand obligatia de a inspecta bunul cantitativ si calitativ, orice reclamatie ulterioara cu privire la modul de livrare si stare a produsului nefiind luata in considerare. Clientul are posibilitatea de a refuza marfa la momentul receptionarii, daca aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ prin consemnarea refuzului in Formularui AWB (de refuz marfa). Detalii cu privire la rambursarea sumei regasiti in sectiunea E. Dreptul legal de retragere.

Transport gratuit:

Pentru comenzile online a caror valoare (fara cost de transport) depaseste 2500 lei si a caror adresa de livrare este in raza de 0-15km fata de magazinul selectat (30 KM dus- intors), costul de transport este gratis si nu va fi afisat clientului in totalul de plata. 

Acesta este valabil pentru un punct de livrare catre client.

Pentru a beneficia de gratuitate, volumul/greutatea mărfurilor transportate trebuie sa se încadreze in capacitatea mijlocului de transport pus la dispoziție de catre transportator (in limita a 1500 Kg/16 mc)

Nu beneficiaza de transport gratuit urmatoarele produse:

- Transportul de marfa care necesita utilizarea autovehiculului prevazut cu macara.
- Produsele grele/voluminoase (ciment, var, BCA, caramida, boltari, pavaj, plasa sudata, polistiren, otel beton, Vata de Sticla, placa gips Carton).

Regulamentul de transport gratuit poate fi consultat aici.


Transport Programat
Daca unul din produsele din comanda nu beneficiaza de transport gratuit, atunci toata comanda va fi tratata in mod similar, aplicandu-se cost de transport.
Livrările Standard se efectueaza in data de livrare comunicata in momentul plasarii comenzi si sunt confirmate telefonic, anterior efectuării livrării.

Clientul trebuie sa se asigure ca este cineva la adresa la data stabilita pentru livrare. In cazul in care acesta nu poate fi contactat/nu raspunde sau nu este prezent la locul de livrare, va suporta costurile unei livrari suplimentare sau va putea opta pentru ridicarea produselor din magazine sau returnarea doar a valorii bunurilor.

b. Livrari programate:

Clientul poate opta pentru serviciul de programare al transportului, din pagina de afisare a produsului/pagina finala a comenzii/ in momentul selectarii tipului de livrare.

Prin Livrare Programata clientul poate solicita ca livrarea sa aiba loc intr-un interval de 2 pana la 7 zile in intervalul orar solicitat de client, in functie de intervalele orare disponibile in momentul plasarii comenzii de transport. Clientul are posibilitatea alegerii urmatoarelor intervale orare estimative: 9-13, 13-16, 16-20.

E. DREPTUL LEGAL LA RETRAGERE

Drept de retragere-reprezinta dreptul consumatorului (in sensul legislatiei protectiei consumatorului, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor) de a se razgandi cu privire la produsele achizitionata in baza comenzilor online in termen de 14 zile, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia de retragere. Prin urmare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor asa cum sunt definiti potrivit legislatiei.

Comenzile online platite prin card cat si cele avand serviciul de livrare standard la domiciliu beneficiaza de dreptul de retragere oferit de O.u.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, respectiv daca nu sunteti complet satisfacut de achizitia dvs., aveti dreptul in calitate de consumator sa returnați produsul sau articolele în termen de 14 zile in orice magazin Brico Depot, pe baza bonului si facturii in original sau copie, fara a prezenta un motiv pentru retragere.

Toate costurile aferente returnarii produsului achizitionat online cad in sarcina dvs., acestea putand varia in functie de tipul de livrare si prestatorul cu care doriti sa ne transmiteti bunurile.

Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand:

(I) din ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare sau
(II) de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.


Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur (contravaloarea produselor returnate si al costului de transport pentru Livrare Standard asociat acestora calculat in functie de greutatea totala a produselor returnate) se va face nu mai tarziu de 14 zile de la momentul primirii produselor returnate, rambursarea sumelor avand loc prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia intitiala. 

BricoDepot nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Bricodepot (de exemplu: livrare programata).

Astfel restituirea va avea loc: 

1. În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin.  Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (o copie tipărită a bonului fiscal pentru elementul achiziționat) 
2. Prin virament bancar, in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării).


In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Brico Depot), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate nu se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție, ci Clientul va putea opta pentru una dintre variantele alternative mai jos:

- Virarea banilor în contul din care banii au fost livrați;
- Retur cu reîncasare, ceea ce presupune schimbarea produsului cu un alt produs, noul produs fiind cel puțin la valoarea produsului returnat. În cazul în care produsul nou achiziționat este mai scump decât valoarea returului, clientul trebuie să acopere diferența din surse proprii.


Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.

Conform legislatiei sunt exceptate de la dreptul legal de retragere:

- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele);
- furnizarea de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid (de ex. plantele sau produsele perisabile, precum si cele cu termenul de valabilitate expirat);
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator (aici pot intra de exemplu obiecte sanitare, lavoare, chiuvete, salopete, manusi, echipamente de protectie, articole utilizate racordate la gaz sau care lucreaza cu foc deschis)
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.


Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii 

-  va returna produsele in orice magazin BricoDepot din tara, fiind responsabil de costurile generate de returnarea produselor;

- este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. 

Pentru mai multe detalii privind exceptiile la retur, accesati pagina Serviciu Retur.

Model formular de retur:

- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email ale profesionistului]:

- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

- Comandate la data/primite la data: 

- Numele consumatorului:

- Adresa consumatorului:

- Semnătura consumatorului:

- Data

Prezentul Formular este prezentat cu titlu de recomandare, completarea acestuia nereprezentand o obligatie pentru consumator, acesta avand posibilitatea exprimarii dreptului de retragere in orice magazin fizic Bricodepot in termenul prevazut de lege.

F. DREPTUL COMERCIAL LA RETUR

Brico Depot ofera suplimentar celor 14 zile posibilitatea de retur a produselor in termen de 90 de zile calendaristice - politica interna suplimentara fata de conditiile oferite prin lege. Conditiile dreptului de retur mentionate in Regulamentul Retur in 90 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comertul online. Conditiile suplimentare de retur in 90 zile se regasesc aici

In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.

Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:

Magazin Adresă magazin
Brico Depot Chiajna

Autostrada Bucuresti - Pitesti km.11,4, Comuna Chiajna Bucuresti

Brico Depot Baneasa Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti
Brico Depot Pantelimon Sos. Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti
Brico Depot Orhideea Str. Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti
Brico Depot Constanta 1 Bd. Tomis nr.401, Constanta
Brico Depot Braila 1 Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, Jud. Braila
Brico Depot Oradea 1 Calea Aradului, (Era Shopping Park ), Bihor
Brico Depot Drobeta Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin
Brico Depot Calarasi Str. Prelungirea Sloboziei, nr.18
Brico Depot Ploiesti Comuna Blejoi DN1 B, Prahova
Brico Depot Pitesti Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges
Brico Depot Brasov Calea Bucuresti nr.109, Brasov
Brico Depot Arad Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296, Centrul Comercial Armonia
Brico Depot Focsani Str. Calea Moldovei, nr.49, jud. Vrancea
Brico Depot Suceava Calea Unirii, nr.22, jud. Suceava
Brico Depot Militari Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129
Brico Depot Vitan Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti
Brico Depot Constanta Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta
Brico Depot Braila Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila
Brico Depot Oradea Str. Ogorului, nr. 65B, Oradea, Bihor
Brico Depot Timisoara 1 Str. Aristide Demetriade, nr. 1 - 3A, Timisoara, Timis
Brico Depot Timisoara 2 DN 59, km 8+550, Chisoda, Comuna Giroc, Timisoara, Timis
Brico Depot Iasi 1 Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi
Brico Depot Iasi 2 Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi
Brico Depot Cluj Calea Floresti nr. 157-159, DN1/ E60, iesirea spre Oradea, Cluj-Napoca, Cluj
Brico Depot Botosani Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani
Brico Depot Galati Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati
Brico Depot Tg. Mures Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures
Brico Depot Craiova Calea Severinului, nr. 46-52, Craiova, Dolj
Brico Depot Baia Mare Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures
Brico Depot Satu Mare Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare
Brico Depot Buzau Aleea Industriilor Nr 2B/1, Buzau
Brico Depot Deva Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara
Brico Depot Targoviste Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita
Brico Depot Piatra Neamt Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt

 

Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.

Pentru mai multe informații vă rugăm apelați 021.204.34.34 sau scrieți-ne la client@bricodepot.ro.

G. LIMITAREA RĂSPUNDERII

Operatorul Serviciului Comenzi Online nu este responsabili pentru nicio pierdere cauzata de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorul nu oferă nicio garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.

Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/aplicației Brico Depot vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.

H. MODIFICARE

Operatorul serviciului Comenzi Online își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Comenzi Online în orice moment, fără notificare.

I. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorul Serviciului Comenzi Online este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorul Serviciului Comenzi Online. Operatorul Serviciului Comenzi Online poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepot.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorul Serviciului Comenzi online poate aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact si datele necesare emiterii facturii sau livrarii produselor. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.

Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Brico Depot.

J. UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum magazinul selectat, produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorul Serviciului Click & Reserve nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă aici.

K. FORTA MAJORA

Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.

L. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorul Serviciului Comenzi Online se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.

Copyright ©️ 2021 Brico Dépôt România