Ai transport gratuit la cumpărături de peste 1500 lei, online și în magazine, până pe 25 septembrie. Consultă aici regulamentul campaniei.

Strângi puncte, primești vouchere.

Când te înscrii în program, primești cardul Brico PRO pe care-l arăți la casă de fiecare dată când cumperi, pentru a strânge puncte. 1 leu cheltuit pe bon = 1 punct pe cardul Brico PRO. Iar punctele devin apoi vouchere de reducere:

Voucher Puncte/lună calendaristică
150 lei peste 3000 puncte
75 lei între 1500 și 2999 puncte
45 lei între 1000 și 1499 puncte
20 lei între 500 și 999 puncte

 

Poți cumula puncte la cumpărături din orice magazin și știi mereu câte puncte ai pentru că sunt înscrise pe bon. Poți să strângi puncte și la comenzi online dacă alegi să le ridici și să le plătești în magazin.

Punctele expiră în ultima zi din lună, după închiderea magazinului. După care începi să strângi din nou.

Mai multe cumpărături, mai multe vouchere.

Când atingi un prag de puncte, poți să soliciți voucherul de reduceri sau poți să strângi în continuare puncte pentru următorul prag, neaparat în aceeși lună calendaristică.

Pentru a primi un voucher, trebuie să-l soliciți înainte de sfârșitul lunii, în orice magazin Brico participant în programul PRO, la Informații Clienți. Odată cu emiterea voucherului, toate punctele sunt șterse din contul tău Brico Pro. 

Într-o lună calendaristică, poți solicita mai multe vouchere dacă atingi pragurile de mai multe ori.

Transformă voucherele în reduceri.

Poți folosi un voucher când cumperi orice produs care permite discount sau care nu e deja la promoție. Consultă lista produselor care nu permit discount aici

Voucherul poate fi folosit în orice magazin. Prezintă voucherul la casa în cel mult o lună de la emitere, și aplicăm reducerea pe bon. Primim câte un voucher per bon, dar poți să folosești mai multe vouchere pentru mai multe achiziții într-o lună.

Voucherele nu pot fi copiate sau duplicate și nu vom putea să eliberăm unul nou în locul unuia pierdut.

Comandă cu rezervare și plată în magazin - gata în maximum 2 ore.

Știm că timpul este important pentru tine, așa că poți alege să comanzi online și să ridici din magazin în maximum 2 ore. Dacă plătești în magazin și arăți cardul, acumulezi puncte. 

 

 

Îți rămân materiale sau se răzgândește clientul? Nu-i nimic. În calitate de membru Brico Pro, ai la dispoziție 365 de zile să aduci înapoi produsele pe care nu le-ai folosit, față de perioada obișnuită de 90 de zile. La retur, punctele primite în urma achiziției vor fi scăzute din contul tău Brico PRO.

 

Dacă nu ai deja card, vino într-unul dintre magazinele Brico, la punctul Info Clienți sau la biroul Brico PRO. Completezi un formular și-ți facem card pe loc, ca să strângi puncte imediat. 

Special pentru tine în acest program:

○ Ai un coleg dedicat în magazinele în care te-ai înscris. 

○ Ai un număr dedicat, 037 482 43 40, unde poți obține informații despre program și ai prioritate când ne suni. 

○ Ai acces la toate serviciile pe care Brico Depot le oferă. Vezi aici lista.

○ Iar dacă ai acceptat sa fii contactat (ți-ai dat consimtământul GDPR), te vom ține la curent cu ofertele noastre. Dacă nu ți-ai dat consimtământul GDPR, o poți face oricând în magazinul în care te-ai înscris. 


Ai întrebări?

○ Te așteptăm în magazine sau la numărul dedicat 0374824340. 

○ Sau găsești mai multe detalii în regulament. 

Dacă ai cumpărat deja, vrem să aflăm părerea ta de profesionist.

Copyright ©️ 2024 Brico Dépôt România, Reg. Com. J40/9990/2001, CUI: RO14328360