Politică retur comercial
Oferim tuturor clienților Brico Depôt posibilitatea de a returna marfa achiziționată .
Clienții care achiziționează unul sau mai multe produse fie din magazinele Brico Depôt din România, fie prin intermediul comenzilor online au posibilitatea să se răzgândească în termen de 90 de zile/ 365* de zile calendaristice de la cumpararea acestora, respectiv de la data inscrisa pe bonul fiscal/ data facturii fiscale/ şi să returneze produsul/produsele în orice magazin Brico Depôt din România. După caz, aceștia pot opta pentru înlocuirea produsului achiziționat sau returnarea contravalorii acestuia.
* Clienții care beneficiază de cardul Brico Depôt vor avea dreptul la o perioada de retur de 365 zile pentru achizițiile efectuate începând cu data de 26.10.2020 in orice magazin Brico Depot. In cazul cumparaturilor online achizitionate prin serviciul Ridicare din magazin/Livrare la domiciliu perioada de retur este de 90 de zile.
Pentru solicitarea de retur marfă, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Prezentarea, în original sau în copie, a bonului de casa si facturii fiscale (dacă este cazul);
- Prezentarea cardului BricoDepot sau a bonului fiscal în original sau în copie, pe care este inscris codul de client (in cazul detinatorilor de card) in vederea beneficierii de retur 365 de zile;
- Produsele returnate trebuie sa fie funcționale, în parametrii normali, în aceeași stare în care au fost cumpărate.
- Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de folosința, uzură, mătuire, deteriorări mecanice.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.
- Produsele nu trebuie să fi suferit niciun fel de intervenție de tip service sau reparatii.
- Produsele care nu se afla în ambalajul original sau fără accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.
- În cazul returului la articole precum cherestele şi materiale lemnoase având cubajul peste 0,10 metri cubi, conform Legii 470/2014 este necesar ca solicitantul returului să prezinte avizul de însoţire secundar având ca destinaţie magazinul Brico Depot unde se efectuează returul. Avizul de însoţire se emite de Ocolul Silvic din raza judeţului de reşedinţă al clientului şi are valabilitate limitată.
Fac excepție de la acest retur următoarele și nu pot fi returnate:
- Produsele cu măsurile variabile (produse măsurabile: metru liniar, kg, metru pătrat, metru cub, litru etc);
- Serviciile oferite de Brico Depot (mixare de vopsele, transport, manipulare, debitare, montaj, etc.);
- Produsele perisabile cu risc de deteriorare, de ex: pomi de craciun, plante, arbusti, etc.
- Produse cu termen de valabilitate depăsit;
- Produsele aduse pe baza de comanda speciala care, dupa caz, se comercializeaza in baza unui contract de vanzare produse incheiat intre Brico Depot si client sau produsele care sunt semnalizate ca fiind exceptate de la retur in magazine/ pe site-ul bricodepot.ro.
- Produsele achizitionate si achitate prin credit bancar.
Regulamentele sunt disponibile în pagina de Regulamente și câștigători: aici și aici, dar și în magazin!
Condițiile dreptului de retur menționate mai sus nu afectează în niciun fel dreptul legal de retragere în 14 zile pentru Comenzile online achitate cu online cardul menționat în Termeni și condiții Comenzi Online.