Bricostore România SA a implementat proiectul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt”, în cadrul unui proiect cu finanțare europeană de peste 1,6 mil. lei

  • În perioada 15 iulie 2021 – 14 ianuarie 2023 s-a desfășurat proiectul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”, printr-o investiție de 1.6 mil lei prin Programul Operațional Capital Uman;
  • Programul a avut ca scop dezvoltarea competențelor digitale în rândul angajaților care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate;
  • Angajații Brico Dépôt au obținut certificare de competențe digitale în proporție de 100%. 

București, 2 februarie 2023 – Programul „Performanță pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”,  (cod SMIS: 149873), co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, a ajuns la final. Toți cei 474 de angajați ai Brico Dépôt, participanți în cadrul proiectului, au obținut certificarea de competențe digitale.

Proiectul a avut ca obiectiv general îmbunătățirea nivelului de cunoștințe, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul „Lemn și mobilă”, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategia Națională de Competitivitate) și domeniilor de specializare inteligentă SNCDI (Strategia Națională̆ de Cercetare, Dezvoltare și Inovare). Valoarea totală a proiectului a fost de 1.634.033,92 lei, din care 49,99% (816.854,55 lei) a reprezentat finanțare nerambursabilă.

Prin intermediul acestui program ne-am dorit să creștem competențele digitale ale colegilor noștri din magazine. Astăzi, tehnologia face parte din stilul nostru de viață și este dificil să ne imaginăm sectorul serviciilor (cel din care facem și noi parte) fără această componentă de importanță majoră. Dezvoltarea competențelor digitale reprezintă o oportunitate, atât pentru colegii participanți, cât și pentru clienții noștri, care vor beneficia de servicii de înaltă calitate”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

În cadrul proiectului au fost organizate șase programe de formare profesională continuă, la care au participat 474 de angajați ai Brico Dépôt  din toată țara, cu excepția celor din regiunea București-Ilfov. Toți cei 474 de angajați au obținut la finalul programului certificarea de competențe digitale.

 

Despre Brico Dépôt România

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din întreaga țară sau preferă să cumpere online. În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, așadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinței să devină accesibilă tuturor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricodepot.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

 

Contact

Nume Prenume: GHEORGHE Mihai

Funcție: Manager de proiect

Email: mihai.gheorghe@bricodepot.ro

Telefon: 0742031311

 

Nume Prenume: ȚEPEȘ Augusta

Funcție: Director Brand, Client & Marketing Operațiuni

Email: augusta.tepes@bricodepot.ro

Telefon: 0752116311

Copyright ©️ 2024 Brico Dépôt România, Reg. Com. J40/9990/2001, CUI: RO14328360