Ai transport gratuit la cumpărături de peste 1500 lei, online și în magazine, până pe 25 septembrie. Consultă aici regulamentul campaniei.

Brico Dépôt România anunță vânzări de 59 mil. de lire sterline în primele trei luni ale anului fiscal 2023 și de 3.3 miliarde de lire sterline la nivelul grupului, în aceeași perioadă  

24 mai 2023: Brico Dépôt România anunță rezultatele financiare aferente primului trimestru din 2023. Vânzările retailerului Brico Dépôt România au ajuns în primele trei luni la 59 milioane de lire sterline.

Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunță rezultatele financiare pentru aceeași perioadă și înregistrează o creștere de 0,8%, ajungând la vânzări de 3.3 miliarde lire sterline. 

 

Rezultate - cheie la nivel local

Vânzări de 59 milioane de lire sterline

Brico Dépôt România a încheiat primele trei luni ale anului fiscal 2023 cu vânzări de 59 mil. lire sterline, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoria bucătării.

„În contextul actual, în care consumatorii simt impactul inflației, continuăm să investim în consolidarea gamei de produse și servicii, dezvoltarea platformei online, care anul trecut a înregistrat o creștere de 40% și, mai ales, în oameni. Continuăm să creștem echipe solide și să le oferim oportunități de dezvoltare personală și în carieră. De asemenea, ținem întotdeauna cont de nevoile curente ale clienților noștri, atât prin prisma produselor, serviciilor sau programelor de finanțare oferite, cât și prin parteneriatul pe care l-am încheiat în vederea acordării produselor pentru încălzirea locuinței, ce pot fi achiziționate în cadrul programului Cardul de energie. Pentru toată această susținere și mobilizare doresc să le mulțumesc colegilor mei, care contribuie zi de zi la îndeplinirea misiunii Brico Dépôt, de a face îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

 

Creștere importantă a disponibilității stocului prin eficientizare logistică

Continuăm să facem progrese în procesul de optimizare logistică, astfel încât clienții noștri să poată ridica din magazine comenzile click & collect în mai puțin de 2 ore, iar comenzile speciale în doar 3 zile.

 

Brico Dépôt - partener în programul Cardul de energie

Un alt proiect foarte important este parteneriatul realizat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pentru programul Cardul de energie. În cadrul acestui parteneriat, Brico Dépôt se alătură inițiativei de a sprijini comunitățile vulnerabile din România și vine în ajutorul clienților care beneficiază de voucherele acordate pentru subvenționarea prețului încălzirii, cu o gamă variată de produse accesibile, de la lemne și peleți, până la brichete și combustibili. 

 

Peste 38.000 de euro în bani și produse investiți pentru beneficiarii Fundației BricoDépôt

Pentru campania „Un adăpost sigur, departe de casă”, Fundația BricoDépôt a câștigat premiul I la categoria „Susținerea comunității” din cadrul Galei Romanian CSR Awards 2023. În cadrul inițiativei, a fost făcută o investiție de peste 65.000 de euro în bani și produse, începută în 2022 și continuată anul acesta, pentru aproximativ 4.000 de refugiați ucraineni care au avut nevoie de sprijin. 

În același timp, Brico Dépôt a susținut comunitățile defavorizate, investind peste 38.000 de euro în bani și produse, pentru sprijinirea beneficiarilor Fundației BricoDépôt și organizând inițiative de donare de sânge, cu suportul angajaților companiei. 

Cu ajutorul Fundației BricoDépôt, au fost donate echipamente de încălzire și lanterne pentru victimele cutremurului din Turcia, precum și mânuși și măști pentru echipele de intervenție, în valoare de peste 8.000 de euro. Tot pentru victimele cutremurului, peste 40 de angajați Brico Dépôt și-au unit forțele pentru inițiativa de donare de sânge, îndreptată ulterior pentru sprijinirea a 120 de pacienți români datorită diminuării necesității de sânge în rândul victimelor din Turcia.

În același timp, Fundația BricoDépôt a contribuit la renovarea și modernizarea școlilor din medii rurale, prin donații de materiale de construcții și mobilier în valoare de 13.000 de euro, pentru aproximativ 1.000 de elevi.

Mai mult, peste 11.000 de euro au fost investiți în realizarea unui studiu ce vizează implementarea de soluții digitale pentru dezvoltarea mediului rural, iar 4.500 de euro au fost investiți în campania de Paște, dedicată copiilor din centrele comunitare.

 

Investiție continuă în oameni

Peste 700 de angajați au participat în primele trei luni ale acestui an la programe de instruire, dezvoltare și asistență, special create pentru îmbunătățirea abilităților de management și vânzare, în scopul de a oferi clienților cele mai bune servicii. Astfel, angajații Brico Dépôt au luat parte la peste 7.200 de ore de traininguri în programele „Power to Manage” (academie de leadership), „Power 2 Sell” sau în diverse programe de well-being. 

 

Rezultate - cheie la nivel de grup

• În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 3.3 miliarde de lire sterline, cu o creștere de 0,8% și o scădere la o valoare constantă de 2,2%;

Vânzările e-commerce au avut o creștere de 4,7% (reprezentând 16,9% din totalul vânzărilor);

• Au fost deschise două magazine Screwfix în Franța în luna mai, iar obiectivul pentru anul fiscal 2023/2024 constă în deschiderea a încă 85 de magazine în Marea Britanie, Irlanda și Franța;

• Creștere puternică pentru formatul marketplace B&Q, ponderea acestui format ajungând la 27% din vânzările e-commerce ale B&Q în luna aprilie;

• Vânzările categoriilor sezoniere (18%) au fost afectate de condițiile meteorologice, cu o scădere în termeni comparabili de 11,3%.

 

Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher a declarat: 

"Pe măsură ce traversăm sezonul comercial cheie, suntem încântați să vedem că vânzările din categoriile noastre principale și din categoriile "big-ticket", care reprezintă peste 80% din vânzările totale, dau dovadă de consolidare continuă. Schimbările meteorologice neașteptate din Marea Britanie și Franța au afectat vânzările sezoniere în acest trimestru, având un impact asupra cererii pentru articole precum produsele de grădină și de exterior. Cu toate acestea, am observat o îmbunătățire a activității comerciale de la începutul lunii aprilie și anticipăm creșterea cererii pe măsură ce vremea continuă să se îmbunătățească. Stocurile noastre rămân solide și, în ansamblu, se reduc în conformitate cu așteptările noastre.

La nivelul întregului grup, menținem o atenție sporită asupra prețurilor competitive, echilibrând în același timp presiunile inflaționiste. Odată cu relaxarea continuă a prețurilor materiilor prime și a costurilor de transport, ne așteptăm să vedem o inflație mai mică a costurilor produselor în semestrul al doilea.

Suntem aliniați la așteptările pieței pentru activitatea din acest an și încrezători în asigurarea unei creșteri în piață, a unei puternice generări de numerar și a unor randamente mai mari ale investițiilor pentru acționari, pe termen mediu."

--

Despre Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.572 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 61.138 de colegi. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin canalele noastre de vânzare online. La Kingfisher, scopul nostru este să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor. www.kingfisher.com.

 

Despre Brico Dépôt România

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.572 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din ȋntreaga ţară sau preferă să cumpere online.

În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, aşadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinţei să devină accesibilă tuturor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: https://www.bricodepot.ro/ și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Copyright ©️ 2024 Brico Dépôt România, Reg. Com. J40/9990/2001, CUI: RO14328360