Comandă de cel puțin 300 de lei și poți câștiga unul dintre cele 30 de premii surpriză sau un telefon Samsung Galaxy A53 5G pe zi! Înscrie-te aici. Spor la cumpărături!

Brico Dépôt România, parte din Kingfisher plc, anunță rezultatele înregistrate în primele 3 luni ale anului fiscal: performanță ridicată, cu vânzări în creștere cu 13.9% față de aceeași perioadă anului trecut și cu 32.8% mai mari comparativ cu perioada pre-pandemiei

23 mai 2022: Brico Dépôt România, parte a Grupului Kingfisher plc, compania internațională care operează în domeniul îmbunătățirii locuințelor în opt țări din Europa, anunță vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal.

 

Rezultate Brico Dépôt România

Vânzările în termeni comparabili au crescut în primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019. Creșterea demonstrează o cerere puternică din partea clienților pentru majoritatea categoriilor de produse, în ciuda impactului restricțiilor comerciale legate de COVID, eliminate în luna martie a acestui an.

“Rezultatele reflectă eforturile din ultimii ani și orientarea către client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atât în magazinele fizice cât și în online, continuând, de asemenea, proiectele de transformare în procesele noastre interne, dar și cele pentru accelerarea digitalizării. De exemplu, astăzi putem ajunge oriunde în țară prin intermediul platformei noastre de comenzi online și a livrărilor prin curier.  De asemenea, putem fi un partener în maximizarea puterii de cumpărare a clienților prin mărcile noastre proprii care au o calitate excelentă la un preț foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care înglobează tehnologie cu ajutorul căreia clienții pot face economii semnificative de energie și apă, sau prin programe de finanțare în rate, fără dobândă.” − Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

România este a doua țară din Grup, după Polonia, care înregistrează creșteri semnificative față de 2021, rezultatele Brico Dépôt situându-se, în continuare, pe un trend pozitiv.

 

Rezultate cheie la nivelul Grupului:

  •  În ceea ce privește vânzările, rezultatele au depășit nivelul înregistrat în perioada pre-pandemiei (vânzările în termeni comparabili au crescut cu 16.2% în ultimii 3 ani), fiind susținute și de o creștere puternică a cotei de piață
  • Au fost înregistrate vânzări de 3.2 miliarde lire sterline, în linie cu estimările preconizate
  • Creștere stabilă, atât pe segmentul DIY – Do It Yourself, cât și pe segmentele de DIFM − Do It For Me /comerț
  • Vânzările online au crescut cu 164% în ultimii 3 ani, reprezentând 16% din vânzările totale ale Grupului. Pentru comparație, în primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%
  • Gestionarea eficientă a provocărilor generate de inflație
  • Îmbunătățirea disponibilității produselor la raft, la un nivel similar cu perioada pre-pandemiei.

 

Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher, a declarat:

“Kingfisher a avut un prim trimestru cu rezultate bune, cu vânzări în termeni comparabili în creștere cu 16,2%, prin comparație cu perioada dinaintea pandemiei. Progresul nostru strategic susținut ne-a permis să creștem vânzările cu un procent semnificativ în timpul pandemiei.

Continuăm să gestionăm eficient presiunile generate de inflație și cele legate de lanțul de aprovizionare. Astfel, disponibilitatea produselor noastre este în prezent foarte aproape de nivelurile „normale” pentru toate brandurile noastre și continuăm să oferim valoare adăugată clienților noștri, prin mărcile noastre proprii exclusive, la prețuri competitive.

Privind în perspectivă, reiterăm estimările privind profitul preconizat pentru anul fiscal 22/23. Ne axăm pe îndeplinirea obiectivelor strategice și a inițiativelor noastre de creștere, care includ: creșterea comerțului electronic, extinderea Screwfix în Marea Britanie și Franța, noi deschideri de magazine în Polonia, creșterea portofoliului nostru de clienți.

Ne reafirmăm angajamentul de a aduce rezultate favorabile pentru acționarii noștri și astăzi anunțăm un nou program pentru răscumpărarea de acțiuni, în valoare de 300 milioane de lire sterline. Acest lucru reflectă un flux puternic de numerar și încrederea noastră în perspectivele Grupului”.

Mai multe informații despre rezultatele înregistrate de Grupul Kingfisher în primul trimestru, aici.

 

--

 

Despre Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.490 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 80.000 de colegi. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin canalele noastre de vânzare online. La Kingfisher, scopul nostru este să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor. www.kingfisher.com.

 

Despre Brico Depôt

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și peste 2600 de angajați. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei să fie accesibilă tuturor. Astfel, oferim clienților noștri produsele și accesoriile de care au nevoie pentru construcția sau reamenajarea casei.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricodepot.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Copyright ©️ 2021 Brico Dépôt România