Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
header covid header covid mobile

Meniu Brico

BricoȘtiri

Brico trece la programul de vară, cu o serie de măsuri speciale pentru siguranța ta.

POSTAT: 24 Mar 2020, 17:58, (EDITAT: 15 Mai 2020)
Programul nostru din 15 mai

8:00 - 21:00 luni - sâmbătă
9:00 - 18:00/19:00 duminică

Vă recomandăm purtarea mănușilor și măștii de protecție pe durata vizitei în magazin. În magazinele noastre limităm numărul de clienți la maximum 100 persoane, iar în magazinul din Suceava la maximum 50 persoane.

Ce am făcut noi

icon noi 1
Folosim substanțe dezinfectante pentru a igieniza marfa din raft, spațiile din magazin și toaletele.
icon noi 2
Ne-am echipat colegii corespunzător, cu măști, mănuși și dezinfectant.
icon noi 3
Am montat paravane de protecție la casele de marcat.
icon noi 4
Limităm numărul de clienți prezenți simultan în magazin la 100.
icon noi 5
Dezinfectăm periodic toate punctele de contact (coșurile de cumpărături, banda de cumpărături și POS-urile).
icon noi 6
Ne asigurăm ca toți clienții păstrează distanța de siguranță la casa de marcat.
icon noi 7
Am redus programul magazinelor pentru a dedica mai mult timp igienizării.
icon noi 8
Ca să poți să mai amâni vizitele la magazin pentru retur, am mărit termenul limită de la 30 de zile la 90 zile.

Ce poți face tu

icon tu 1
Fă un singur drum. Gândește-te foarte bine ce trebuie să cumperi pentru proiectul tău și încearcă să le aduni pe toate dintr-un foc. Dacă nu-ți încap toate în mașină, apelează la serviciul de transport Brico Depot. (detalii aici)
icon tu 2
Ca să petreci mai puțin timp în magazin, rezervă și plătește produsele online și vino să le ridici în maxim 4 ore. (află mai multe despre serviciul Click & Collect și Click & Reserve aici)
icon tu 3
Vino de unul singur, cu lista de cumpărături făcută. Daca e o decizie importantă de familie, luați-o acasă, în fața calculatorului. Eventual verificați și stocul de produse, să știi sigur la ce magazin găsești exact ce cauți.
icon tu 4
Dacă ai posibilitatea, plătește fără cash, cu telefonul sau cardul.
icon tu 5
În magazin, păstrează o distanță de cel puțin 2m de restul oamenilor. Unii spun ca 1m e destul, dar magazinele Brico sunt suficient de spațioase și ce-i sigur e sigur.
icon tu 6
Dacă tușești sau strănuți, chiar dacă e o simplă răceală, acoperă-ți nasul și gura cu un șervețel pe care apoi arunca-l imediat la un cos de gunoi. Și anunță angajații Brico să dezinfecteze produsele cu care ai intrat în contact.
icon tu 7
Când ajungi înapoi acasă, spală-te bine pe mâini înainte sa deschizi pachetul de la Brico și dezinfectează produsele. Noi le-am făcut igienizarea înainte sa le punem la raft, dar puțină atenție în plus nu strică.

Întrebări frecvente

Cum pot cumpăra de la Brico fără să petrec mult timp în magazin?

Fă-ți lista de cumpărături de acasă. Verifică pe site disponibilitatea produselor și stocul existent. Adaugă în “coșul virtual” de pe site produsele de care ești interesat. Selectează apoi magazinul din care vrei să-ți ridici comanda. Noi te vom anunța când este gata de ridicare. Durează maximum 4 ore - tu doar vii la Brico, plătești și iei coletul.

Ce fel de produse pot fi rezervate pe site și ridicate din magazin?

Există doar câteva tipuri de produse care NU POT FI rezervate online: plantele de interior/exterior, unde știm ca n-ai vrea să lași pe nimeni să-ți aleagă orhideea sau mărul pe care vrei să ți-l plantezi. Pentru că preferi să cumperi doar ce vezi cu ochii tăi, alegând doar ce-ți place. Apoi sunt produsele care se vând la „metru liniar” (ex.: cabluri, lanțuri, cabluri electrice, furtun, sfoară, lemn, scândură, șipci) sau produsele care se vând vrac (ex.: cuie, șuruburi, piulițe, cărămizi). În rest, orice produs de pe site poate fi comandat și ridicat din magazin prin serviciul Click & Reserve.

Ce se întâmplă cu produsele care vin din țările expuse la coronavirus?

Mărfurile sunt dezinfectate de noi înainte să ajungă la recepție în magazine. A fost, de asemenea, transmisă o cerere către toți furnizorii noștri, cu solicitarea de a ne preciza - în mod specific - ce produse provin sau au fost în tranzit prin China sau Italia.

Când pot ridica produsele pe care le rezerv online?

Toate comenzile pot fi ridicate în termen de 4 ore de la plasarea comenzii pe site. Bineînțeles, în timpul programului de lucru al magazinului. Găsești lista completă cu orarul magazinelor noastre aici.

Cât timp am la dispoziție ca să ridic de la magazin un produs pe care l-am rezervat?

Comenzile se pot ridica în decurs de 3 zile de la data selectată atunci când ai plasat comanda. Noi îți vom trimite un SMS după ce am pregătit coletul, cu invitația de a veni în magazin ca să îl ridici.

Ce se întâmplă cu livrările programate?

În acest moment putem confirma că livrarile se petrec “în grafic” - însă rămânem atenți la deciziile autorităților. Clienții și partenerii noștri vor fi informați imediat în legătură cu orice schimbare care ar putea să apară.

Cum procedez cu returul în contextul epidemiei?

Am decis să prelungim perioada de retur de la 30 zile la 90 zile. Pentru ca tu să îți poți comanda liniștit produsele de care ai nevoie în perioada aceasta.

Veți crește prețurile ca urmare a scăderii vânzărilor sau a stocului limitat determinat de epidemia cu coronavirus?

Noi credem că reamenajarea locuinței trebuie să fie accesibilă tuturor. Deci chiar dacă suntem într-un context dificil, vom rămâne fideli acestei strategii, oferind clienților noștri produse de mare calitate la prețuri foarte avantajoase.

Cum e Brico afectat de ceea ce se întamplă acum în lume?

În acest moment suntem într-un proces de contractare a unor furnizori alternativi, astfel încât să nu mai avem probleme legate de stocuri limitate sau de întârzieri la livrare. Continuitatea servirii clienților este importantă, dar în acest moment pe primul loc se află siguranța lor și a angajaților noștri.

Ce măsuri luați pentru a prevenirea îmbolnăvirea angajaților Brico?

Suntem în legătură permanentă cu colegii noștri din magazine – cu care am stabilit canale de comunicare directă și personală - informându-i constant despre:

  • Conduita în cazul în care va exista vreun caz în rândul angajaților noștri (respectând indicațiile autorităților)
  • Măsurile pe care trebuie să le adopte în scopul protejării lor și a clienților
  • Conduita preventivă recomandată de autorități

Vom sprijini autoritățile în identificarea posibililor “contacți direcți” ai colegilor îmbolnăviți, și imediata indisponibilizare temporară a lor și a colegilor care au intrat în contact cu ei. În plus, vom implementa toate măsurile cerute de către autorități, fără a ne limita doar la dezinfecție.

> afișează mai puține
> mai multe întrebări

Mai bine informează-te din surse oficiale

Ministerul Sănătății - vezi site

Institutul de Sănătate Publică - vezi site

Departamentul pentru Situații de Urgență - vezi site

Ministerul Afacerilor Interne - vezi site

World Health Organization - vezi site

Vrem să le mulțumim

Tuturor colegilor noștri din Brico Depot care continuă să își facă datoria, expunându-se la riscuri pentru a menține magazinele aprovizionate, servind curajosi clienții, dezinfectând, igienizând și având grijă de toți colegii lor și de clienții noștri.