Noile măsuri luate de autorități vin și cu unele schimbări la programul magazinelor noastre. Incercăm să ținem pasul în timp real cu toate modificările comunicate. Îți recomandăm să folosești cu încredere serviciul nostru de livrare la domiciliu, din confortul casei tale sau să apelezi la serviciul gratuit de comandă online cu ridicare în maxim 4h din magazin pentru eventuale proiecte urgente.
Alege un magazin
021.204.34.34
Prețuri mici zilnic Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
header covid header covid mobile

Meniu Brico

BricoȘtiri

Brico rămâne deschis, cu o serie de măsuri speciale pentru siguranța ta.

POSTAT: 27.o3.2021

În urma noilor măsuri luate de autorități, avem un program mai scurt în magazinele aflate în orașe unde autoritățile locale au hotărât închiderea magazinelor începând cu ora 18.

Pentru a fi la curent cu programul actual, consultă orarul disponibil AICI și lista de restricții din orașul tău.

standard dekra

Să îți oferim cele mai sigure condiții de a face cumpărături în magazinele Brico e un proiect la care am lucrat constant în ultimul an și pe care l-am îmbunătățit în fiecare zi. Ambiția noastră a fost ca în toate magazinele Brico să respectăm cele mai înalte standarde de siguranță și să te putem primi, pe cât posibil, cu brațele deschise.

Prin implementarea celor mai riguroase măsuri sanitare și de igienă am reușit să fim primul magazin de construcții și amenajări din Romånia care obține standardul DEKRA cu o valabilitate inițială de 6 luni. Ce înseamnă asta? Înseamnă că pe lângă măsurile pe care le-ai văzut și tu probabil în magazine, ne-am angajat să respectăm un set de reguli impus de DEKRA pe baza instrucțiunilor OMS pentru prevenirea COVID-19:

  • Angajamentul managementului într-un plan de acțiune pentru prevenire și resurse alocate
  • Informare și comunicare despre COVID- 19 și măsuri preventive aferente
  • Sistemul de măsuri sanitare interne în activitațile unităților și zonele de implementare, cum ar fi recepție, catering, găzduirea oaspeților, post-vânzare ... și spații comune
  • Atenție specială la întreținere și echipamente (inclusiv aer condiționat și alimentare cu apă)
  • Protecția personalului și gestionarea personalului bolnav
  • Protecția oaspeților
  • Supravegherea livrărilor de bunuri și servicii în ceea ce privește măsurile de prevenire

Așa cum tu ai grijă de casa și grădina ta, avem și noi grijă de casa noastră și de musafirii care ne calcă pragul. Am luat o serie de măsuri pentru ca tu să-ți faci cumpărăturile în siguranță.

POSTAT: 12.11.2020
Magazinele noastre au trecut la orarul de iarnă și, potrivit deciziei autorităților, se vor închide cel târziu la ora 21:00

08:00 - 20:00/21:00 luni - sâmbătă
08:00 - 18:00/19:00 duminică

Îți reamintim că purtarea măștii de protecție astfel încât să acopere gura și nasul este obligatorie, atât în spațiile interioare cât și în cele exterioare ale magazinelor noastre. Ca o măsură suplimentară de siguranță, îți recomandăm purtarea de mănuși de protecție pe durata vizitei în magazin.

În perioada asta, cel mai important proiect e sănătatea ta.

POSTAT: 31 Mar 2020, 18:00, (EDITAT: 22 Apr 2020)

Începând cu 31 martie 2020, accesul în magazinul Brico din Suceava este temporar suspendat.

Pentru cumpărături de urgență, folosește în siguranță serviciile Click&Reserve sau Click & Collect. Programul disponibil în care poți ridica produsele este 08.00-19.00 de luni-sâmbătă și 09.00-18.00 duminică.

> afișează mai puține
> mai multe știri

Ce am făcut noi

icon noi 1
Folosim substanțe dezinfectante pentru a igieniza marfa din raft, spațiile din magazin și toaletele.
icon noi 2
Ne-am echipat colegii corespunzător, cu măști, mănuși și dezinfectant.
icon noi 3
Am montat paravane de protecție la casele de marcat.
icon noi 4
Limităm numărul de clienți prezenți simultan în magazin la 100.
icon noi 5
Dezinfectăm periodic toate punctele de contact (coșurile de cumpărături, banda de cumpărături și POS-urile).
icon noi 6
Ne asigurăm ca toți clienții păstrează distanța de siguranță la casa de marcat.
icon noi 7
Am redus programul magazinelor pentru a dedica mai mult timp igienizării.
icon noi 8
Ca să poți să mai amâni vizitele la magazin pentru retur, am mărit termenul limită de la 30 de zile la 90 zile.

Ce poți face tu

icon tu 1
Fă un singur drum. Gândește-te foarte bine ce trebuie să cumperi pentru proiectul tău și încearcă să le aduni pe toate dintr-un foc. Dacă nu-ți încap toate în mașină, apelează la serviciul de transport Brico Depot. (detalii aici)
icon tu 2
Ca să petreci mai puțin timp în magazin, rezervă și plătește produsele online și vino să le ridici în maxim 4 ore. (află mai multe despre serviciul Click & Collect și Click & Reserve aici)
icon tu 3
Vino de unul singur, cu lista de cumpărături făcută. Daca e o decizie importantă de familie, luați-o acasă, în fața calculatorului. Eventual verificați și stocul de produse, să știi sigur la ce magazin găsești exact ce cauți.
icon tu 4
Dacă ai posibilitatea, plătește fără cash, cu telefonul sau cardul.
icon tu 5
În magazin, păstrează o distanță de cel puțin 2m de restul oamenilor. Unii spun ca 1m e destul, dar magazinele Brico sunt suficient de spațioase și ce-i sigur e sigur.
icon tu 6
Dacă tușești sau strănuți, chiar dacă e o simplă răceală, acoperă-ți nasul și gura cu un șervețel pe care apoi arunca-l imediat la un cos de gunoi. Și anunță angajații Brico să dezinfecteze produsele cu care ai intrat în contact.
icon tu 7
Când ajungi înapoi acasă, spală-te bine pe mâini înainte sa deschizi pachetul de la Brico și dezinfectează produsele. Noi le-am făcut igienizarea înainte sa le punem la raft, dar puțină atenție în plus nu strică.

Întrebări frecvente

S-a mărit perioada de retur?

Da, perioada în care poți returna produsele cumpărate de la Brico Depot tocmai a fost mărită de la 30 zile la 90 zile.

S-a modificat programul magazinelor Brico Depot?

Da, datorită timpului necesar igienizării suplimentare a magazinelor noastre, programul a fost scurtat. Astfel încat magazinele vor fi deschise doar între orele 08:00 – 16:00, de luni până duminică.

Ce fel de produse pot fi rezervate pe site și ridicate din magazin?

Există doar câteva tipuri de produse care NU POT FI rezervate online: plantele de interior/exterior, unde știm ca n-ai vrea să lași pe nimeni să-ți aleagă orhideea sau mărul pe care vrei să ți-l plantezi. Pentru că preferi să cumperi doar ce vezi cu ochii tăi, alegând doar ce-ți place. Apoi sunt produsele care se vând la „metru liniar” (ex.: cabluri, lanțuri, cabluri electrice, furtun, sfoară, lemn, scândură, șipci) sau produsele care se vând vrac (ex.: cuie, șuruburi, piulițe, cărămizi). În rest, orice produs de pe site poate fi comandat și ridicat din magazin prin serviciul Click & Reserve.

Ce măsuri luați pentru a prevenirea îmbolnăvirea angajaților Brico?

Suntem în legătură permanentă cu colegii noștri din magazine – cu care am stabilit canale de comunicare directă și personală - informându-i constant despre:

  • Conduita în cazul în care va exista vreun caz în rândul angajaților noștri (respectând indicațiile autorităților)
  • Măsurile pe care trebuie să le adopte în scopul protejării lor și a clienților
  • Conduita preventivă recomandată de autorități

Vom sprijini autoritățile în identificarea posibililor “contacți direcți” ai colegilor îmbolnăviți, și imediata indisponibilizare temporară a lor și a colegilor care au intrat în contact cu ei. În plus, vom implementa toate măsurile cerute de către autorități, fără a ne limita doar la dezinfecție.

Cum pot cumpăra de la Brico fără să petrec mult timp în magazin?

Fă-ți lista de cumpărături de acasă. Verifică pe site disponibilitatea produselor și stocul existent. Adaugă în “coșul virtual” de pe site produsele de care ești interesat. Selectează apoi magazinul din care vrei să-ți ridici comanda. Noi te vom anunța când este gata de ridicare. Durează maximum 4 ore - tu doar vii la Brico, plătești și iei coletul.

Când pot ridica produsele pe care le rezerv online?

Toate comenzile pot fi ridicate în termen de 4 ore de la plasarea comenzii pe site. Bineînțeles, în timpul programului de lucru al magazinului. Găsești lista completă cu orarul magazinelor noastre aici.

Cât timp am la dispoziție ca să ridic de la magazin un produs pe care l-am rezervat?

Comenzile se pot ridica în decurs de 3 zile de la data selectată atunci când ai plasat comanda. Noi îți vom trimite un SMS după ce am pregătit coletul, cu invitația de a veni în magazin ca să îl ridici.

Ce se întâmplă cu livrările programate?

În acest moment putem confirma că livrarile se petrec “în grafic” - însă rămânem atenți la deciziile autorităților. Clienții și partenerii noștri vor fi informați imediat în legătură cu orice schimbare care ar putea să apară.

Ce se întâmplă cu retururul în contextul epidemiei?

Cu cardul de fidelitate Brico ai la dispoziție 365 zile să aduci înapoi produsele pe care nu le-ai folosit la proiect. Fără card însă, poți returna produsele în până la 90 zile. 

Veți crește prețurile ca urmare a scăderii vânzărilor sau a stocului limitat determinat de epidemia cu coronavirus?

Noi credem că reamenajarea locuinței trebuie să fie accesibilă tuturor. Deci chiar dacă suntem într-un context dificil, vom rămâne fideli acestei strategii, oferind clienților noștri produse de mare calitate la prețuri foarte avantajoase.

Cum e Brico afectat de ceea ce se întamplă acum în lume?

În acest moment suntem într-un proces de contractare a unor furnizori alternativi, astfel încât să nu mai avem probleme legate de stocuri limitate sau de întârzieri la livrare. Continuitatea servirii clienților este importantă, dar în acest moment pe primul loc se află siguranța lor și a angajaților noștri.

> afișează mai puține
> mai multe întrebări

Mai bine informează-te din surse oficiale

Ministerul Sănătății - vezi site

Institutul de Sănătate Publică - vezi site

Departamentul pentru Situații de Urgență - vezi site

Ministerul Afacerilor Interne - vezi site

World Health Organization - vezi site

Vrem să le mulțumim

Tuturor colegilor noștri din Brico Depot care continuă să își facă datoria, expunându-se la riscuri pentru a menține magazinele aprovizionate, servind curajosi clienții, dezinfectând, igienizând și având grijă de toți colegii lor și de clienții noștri.