Idei și inspirație Catalog online Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Idei și inspirație Catalog online Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT

TERMENI ȘI CONDIȚII
SERVICIUL CLICK & RESERVE


ASPECTE GENERALE. VERSIUNE BETA A INTERFEȚEI

Serviciul Click & Reserve este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către:

- PRAKTIKER ROMANIA S.A., cu sediul social în Splaiul Independentei nr. 319 L, si M, et.1, sector 6, București, înregistrată la registrul comerțului București sub nr. J40/16389/2017, cod unic de înregistrare RO14398713 (”Praktiker”); și

- BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO 14328360 (”Bricostore”).

Praktiker și Bricostore vor fi denumiți în continuare ”Operatorii Serviciului Click & Reserve”.

Serviciul Click & Reserve este o funcție nouă a website-ului www.bricodepot.ro și este lansat ca o versiune ”beta”, ceea ce presupune ca pe parcursul vizitei dumneavoastră POT INTERVENI disfuncționalități ale interfeței, precum și erori la nivel de stoc, preț, afișare, conținut (descrieri produse si servicii), etc. Bricostore si Praktiker depun toate eforturile pentru a remedia aceste erori in cel mai scurt timp și a optimiza aspectele de funcționalitate ale interfeței. Operatorii Serviciului Click & Reserve încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.

Implementarea unui produs software, care se integrează într-o platformă existentă, așa cum este și interfața versiunea ”beta” a serviciului Click & Reserve din cadrul website-ului www.bricodepot.ro, este un proces complex care pentru optimizare implica și feedback-ul utilizatorilor. Bricostore si Praktiker vor depune eforturi pentru a acționa în consecință (programare, concepție și afișare) în vederea actualizării informațiilor și îmbunătățirii funcționalităților site-ului, în special serviciul Click & Reserve.

Plasarea comenzilor prin serviciul Click & Reserve este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro și din aplicația Brico Depot (care poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store). Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.

Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, serviciul Click & Reserve pot fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciul Click & Reserve, condiționarea procesului de confirmarea comenzii din partea magazinul relevant Click & Reserve și faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.

Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Praktiker Romania SA, Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SA, Politica de cookies a site-ul bricodepot.ro, Termeni și condiții site www.bricodepot.ro etc.


PLASAREA COMENZILOR. CONFIRMAREA COMENZII. ASPECTE ADIACENTE LEGATE DE COMENZI

Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Click & Reserve . Serviciul Click & Reserve nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată și nici nu vă solicită plata în avans a produselor selecționate. Plata se va face doar în magazinele relevante/ selectate care operează Serviciul Click & Reserve în momentul ridicării comenzii plasate.

Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:

  • pasul 1: autentificarea in cont;
  • pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;
  • pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;
  • pasul 4: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor șIi condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve.
  • pasul 5: finalizarea comenzii.

Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

  • pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în coș Ii a altor produse;
  • pasul 2: clientul își poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Click & Reserve, și anume numele, prenumele, adresa de email, numărul de telefon;
  • pasul 3: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve;
  • pasul 4: finalizarea comenzii.

Magazinul relevant Click & Reserve vă va contacta prin e-mail/telefon (în cazul în care a fost furnizat un număr de telefon) pentru confirmarea comenzii și invitația de a vă prezenta în magazin pentru colectare. În general, comenzile vor fi disponibile pentru colectare în decurs de 1-5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii– - vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie în jur la 15 zile lucrătoare.

Comenzile Click & Reserve nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Click & Reserve facilitarea ridicării comenzii în accelași moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.

Atunci când vă ridicați produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Click & Reserve , sunteți obligat să furnizați o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailului prin care ați fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătat pe un dispozitiv mobil).

Termenul maxim de ridicare al unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului de Click & Reserve este de maxim 1 lună din momentul plasării, iar ridicarea acesteia trebuie sa aibă loc la data stabilita.

În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul Click & Reserve relevant are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze rezervarea dumneavoastră. Magazinul relevant își rezervă dreptul de a aplica o taxă de administrare cu notificarea prealabila a clientului, în cazul în care acesta nu reușește să ridice comanda în intervalul de timp solicitat. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.

În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorii Serviciului Click & Reserve /calitatea ambalajelor, etc.

Toate comenzile Click & Reserve au aceeași politică de returnare/beneficiază de aceleași garanții ca și achizițiile din magazinele fizice. Dacă nu sunteți complet satisfăcut de achiziția dvs., returnați produsul sau articolele în original în termen de 30 de zile de la cumpărare/90 de zile de la cumpărare dacă sunteți posesor de card Brico Depot, în locația de achiziție. Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (o copie tipărită a bonului pentru elementul achiziționat) sau în baza cardului Brico Depot.

In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Praktiker/Bricostore), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate nu se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție, ci Clientul va putea opta pentru una dintre variantele alternative mai jos:

  • Virarea banilor în contul din care banii au fost livrați ;
  • Retur cu neîncasare, ceea ce presupune schimbarea produsului cu un alt produs, noul produs fiind cel puțin la valoarea produsului returnat. În cazul în care produsul nou achiziționat este mai scump decât valoarea returului, clientul trebuie să acopere diferența din surse proprii.

Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.

In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.

Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:

Adresa magazin Nr Telefon Adresa e-mail
Brico Depot Chiajna
Autostrada Bucuresti Pitesti km.11,4, Comuna Chiajna
0374 24 01 00 Bucuresti-Chiajna@bricodepot.ro
Brico Depot Baneasa
Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti
0374 24 06 00 Bucuresti-Baneasa@bricodepot.ro
Brico Depot Pantelimon
Sos.Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti
0374 24 02 00 Bucuresti-Pantelimon@bricodepot.ro
Brico Depot Orhideea
Str.Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti
0374 24 03 00 Bucuresti-Orhideea@bricodepot.ro
Brico Depot Constanta 1
Bd. Tomis nr.401, Constanta
0374 24 07 00 Constanta1-Tomis@bricodepot.ro
Brico Depot Braila 1
Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, Jud. Braila
0374 24 09 00 Braila1-Chiscani@bricodepot.ro
Brico Depot Oradea 1
Calea Aradului, fn, (Era Shopping Park ), Bihor
0374 24 13 00 Oradea1-Aradului@bricodepot.ro
Brico Depot Drobeta
Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin
0374 24 15 00 Drobeta@bricodepot.ro
Brico Depot Calarasi
Str. Prelungirea Sloboziei, nr.18
0374 24 16 00 Calarasi@bricodepot.ro
Brico Depot Ploiesti
Comuna Blejoi DN1 B, Prahova
0374 24 05 00 Ploiesti@bricodepot.ro
Brico Depot Pitesti
Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges
0374 24 08 00 Pitesti@bricodepot.ro
Brico Depot Brasov
Calea Bucuresti nr.109, Brasov
0374 24 04 00 Brasov@bricodepot.ro
Brico Depot Arad
Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296, Centrul Comercial Armonia
0374 24 10 00 Arad@bricodepot.ro
Brico Depot Focsani
Str. Calea Moldovei, nr.49, jud. Vrancea
0374 24 11 00 Focsani@bricodepot.ro
Brico Depot Suceava
Calea Unirii, nr.22, jud. Suceava
0374 24 12 00 Suceava@bricodepot.ro

Următoarele magazine Brico Depot sunt operate in Romania de Praktiker Romania SA:

Adresa magazin Nr Telefon Adresa e-mail
Brico Depot Militari
Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129
Bucuresti-Militari@bricodepot.ro
Brico Depot Vitan
Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti
021.200.51.20 Bucuresti-Vitan@bricodepot.ro
Brico Depot Constanta
Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta, Constanta
0241.607.120 Constanta2-Mangaliei@bricodepot.ro
Brico Depot Braila
Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila
0374.383.120 Braila2-1Decembrie@bricodepot.ro
Brico Depot Oradea
Str. Ogorului, nr. 65B, Oradea, Bihor
0259.409.120 Oradea2-Ogorului@bricodepot.ro
Brico Depot Timisoara 1
Str. Aristide Demetriade, nr. 1 - 3A, Timisoara, Timis
0256.400.120 Timisoara1-Demetriade@bricodepot.ro
Brico Depot Timisoara 2
DN 59, km 8+550, Chisoda, Comuna Giroc, Timisoara, Timis
0256.470.120 Timisoara2-Giroc@bricodepot.ro
Brico Depot Iasi 1
Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi
0232.421.120 Iasi1-Pacurari@bricodepot.ro
Brico Depot Iasi 2
Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi
0232.200.120 Iasi2-Tudor_Vladimirescu@bricodepot.ro
Brico Depot Cluj
Calea Floresti nr. 157-159, DN1/ E60, iesirea spre Oradea, Cluj-Napoca, Cluj
0264.307.120 Cluj@bricodepot.ro
Brico Depot Botosani
Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani
0374.371.120 Botosani@bricodepot.ro
Brico Depot Galati
Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati
0236.806.120 Galati@bricodepot.ro
Brico Depot Tg.Mures
Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures
0265.207.120 Tirgu_Mures@bricodepot.ro
Brico Depot Craiova
Calea Severinului, nr. 46-52, Craiova, Dolj
0251.304.120 Craiova@bricodepot.ro
Brico Depot Baia Mare
Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures
0262.200.120 Baia_Mare@bricodepot.ro
Brico Depot Satu Mare
Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare
0261.705.120 Satu_Mare@bricodepot.ro
Brico Depot Buzau
Aleea Industriilor Nr 2B/1, Buzau
0374 382 120 Buzau@bricodepot.ro
Brico Depot Deva
Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara
0254.239.120 Deva@bricodepot.ro
Brico Depot Targoviste
Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita
0245.205.120 Targoviste@bricodepot.ro
Brico Depot Piatra Neamt
Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt
0233.250.120 Piatra_Neamt@bricodepot.ro

Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.


LIMITAREA RASPUNDERII

Operatorii Serviciului Click & Reserve nu sunt responsabili pentru nici o pierdere cauzate de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorii Serviciului Click & Reserve nu oferă nici o garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.

Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/aplicației Brico Depot vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.


MODIFICARE

Operatorii serviciului Click & Reserve își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Click & Reserve în orice moment, fără notificare.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorii Serviciului Click & Reserve este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorii Serviciului Click & Reserve. Operatorii Serviciului Click & Reserve pot culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepor.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorii Serviciului Click & Reserve pot aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.

Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Praktiker si Politica de confidențialitate Bricostore.


UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum magazinul selectat, produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorii Serviciului Click & Reserve nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă aici.


FORTA MAJORA

Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.


LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorii Serviciului Click & Reserve se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.