Magazinele noastre au program normal în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie.
Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT

TERMENI ȘI CONDIȚII - SERVICIUL CLICK & RESERVE

ASPECTE GENERALE. VERSIUNE BETA A INTERFEȚEI

Serviciul Click & Reserve este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către:

BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO 14328360 (”Bricostore”).

Bricostore va fi denumit în continuare ”Operatorul Serviciului Click & Reserve”.

Serviciul Click & Reserve este o funcție nouă a website-ului www.bricodepot.ro și este lansat ca o versiune ”beta”, ceea ce presupune ca pe parcursul vizitei dumneavoastră POT INTERVENI disfuncționalități ale interfeței, precum și erori la nivel de stoc, preț, afișare, conținut (descrieri produse si servicii), etc. Bricostore depune toate eforturile pentru a remedia aceste erori in cel mai scurt timp și a optimiza aspectele de funcționalitate ale interfeței. Operatorul Serviciului Click & Reserve încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.

Implementarea unui produs software, care se integrează într-o platformă existentă, așa cum este și interfața versiunea ”beta” a serviciului Click & Reserve din cadrul website-ului www.bricodepot.ro, este un proces complex care, pentru optimizare, implica și feedback-ul utilizatorilor. Bricostore va depune eforturi pentru a acționa în consecință (programare, concepție și afișare) în vederea actualizării informațiilor și îmbunătățirii funcționalităților site-ului, în special serviciul Click & Reserve.

Plasarea comenzilor prin serviciul Click & Reserve este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro și din aplicația Brico Depot (care poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store). Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.

Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, serviciul Click & Reserve pot fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciul Click & Reserve, condiționarea procesului de confirmarea comenzii din partea magazinul relevant Click & Reserve și faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.

Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SA, Politica de cookies a site-ul bricodepot.ro, Termeni și condiții site www.bricodepot.ro etc.

PLASAREA COMENZILOR. CONFIRMAREA COMENZII. MODALITATILE DE PLATA. ASPECTE ADIACENTE LEGATE DE COMENZI

Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Click & Reserve. Serviciul Click & Reserve nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată.

  1. PLASAREA COMENZILOR

Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;

pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;

pasul 4: selectarea modalitatii de plata, prin transfer bancar/ordin de plata, cash/ card in magazinul selectat, in momentul ridicarii comenzii plasate sau online, prin card bancar, integral sau in rate 0% dobanda

pasul 5: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve.

pasul 6: finalizarea comenzii.

Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în coș Ii a altor produse;

pasul 2: selectarea modalitatii de plata, prin transfer bancar/ordin de plata, cash/ card in magazinul selectat, in momentul ridicarii comenzii plasate sau online, prin card bancar, integral sau in rate 0% dobanda

pasul 3: clientul își poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Click & Reserve, și anume numele, prenumele, email, numărul de telefon, adresa;

pasul 4: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului de marketing si asupra termenilor și condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve;

pasul 5: finalizarea comenzii.

  1. MODALITATEA DE PLATA
  1. Plata prin transfer bancar/ordin de plata

Produsele comandate prin serviciul Click & Reserve pot fi achitate prin transfer bancar, in contul RO66BRDE450SV05131014500, deschis la banca BRD Groupe Societe Generale. beneficiar Bricostore Romania SA, CUI RO14328360.

Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.

Notificari prin email si telefon pe care clientii le primesc cand opteaza pentru plata comenzii prin transfer bancar:

  1. Dupa plasarea comenzii pe site, clientii vor primi un email de confirmare a plasarii comenzii pe site.
  2. Dupa ce stocul produselor comandate este verificat si confirmat in magazinul selectat de client pentru ridicarea comenzii, clientul va primi prin e-mail bonul de comanda care reprezinta sumarul comenzii, cu valoarea totala a produselor ce trebuie platite prin transfer bancar, in contul IBAN mentionat mai sus dar comunicat de asemenea si prin e-mail.  Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.
  3. Dupa ce plata aferenta comenzii este confirmata de catre banca, clientul va primi o notificare prin e-mail/SMS si va fi anuntat ca plata este confirmata, iar produsele din comanda urmeaza sa fie pregatite pentru a fi colectate din magaziul selectat.
  4. Dupa ce produsele sunt pregatite pentru a fi colectate din magazinul relevant, clientul va primi un email/SMS pentru a veni sa colecteze bunurile, in minimum 4 ore lucratoare de la primirea notificarii, in timpul programului de functionare a magazinului selectat.
  1. Plata in magazin

Plata pentru produsele comandate se poate face si in numerar sau card, in magazinele relevante/selectate care operează Serviciul Click & Reserve în momentul ridicării comenzii plasate.

Magazinul relevant Click & Reserve vă va contacta prin e-mail/SMS/telefon (în cazul în care a fost furnizat un număr de telefon) pentru confirmarea comenzii și invitația de a vă prezenta în magazin pentru colectare. În general, comenzile cu plata aferenta in magazin vor fi disponibile pentru colectare în termen de 4 ore lucratoare, începând cu ziua plasării comenzii (dacă comanda a fost plasată până la ora 12.00) si până la 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii - vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie în jur la 15 zile lucrătoare.

Pentru comenzile cu plata prin transfer bancar/ordin de plata, termenul de colectare a comenzilor in magazin este de minimum 4 ore lucratoare din momentul confirmarii pregatirii comenzii prin e-mail/SMS, de catre operatorul din magazin.

Comenzile Click & Reserve nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Click & Reserve facilitarea ridicării comenzii în același moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.

  1. Plata online cu cardul

Clientii pot opta pentru plata comenzii online prin card bancar (debit sau credit), integral sau in rate cu 0% dobanda 6, 10 si 12 rate de Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, Alpha Bank si BRD Finance), folosind oricare dintre cardurile emise sub sigla Visa, Maestro, Mastercard. Tranzactia are loc in conditii de maxima siguranta folosind sisteme de plata securizate prin standardul 3Dsecure. 

Plata comenzilor online cu cardul bancar presupune urmatorii pasi:

  • Clientul selecteaza metoda de plata „card bancar, integral sau rate 0% dobanda” in pagina de finalizare a comenzii, plaseaza comanda si este directionat pe pagina de plata securizata a procesatorului agreat de Bricostore Romania SA
  • In pagina de plata, clientul va introduce numele, numarul cardului, codul CVV/CVV2, data de validitate a cardului folosit in tranzactie si va selecta tipul de plata prin card: integral sau in rate, alegand numarul de rate din cele disponibile (vezi mai jos). 
  • Ulterior, clientul va primi prin sms codul 3Dsecure pt a autoriza plata si il va introduce in pagina de plata. In cazul in care plata este acceptata, comanda online se va inregistra, iar clientul va fi redirectionat pe site-ul Bricodepot.ro unde va putea vizualiza detaliile comenzii sale. In cazul in care plata nu reuseste, clientul este instiintat despre insuccesul platii (email, notificare website), clientul avand posibiliatea de a ne contacta pentru modificarea modalitatii de plata (in plata in magazin sau plata prin transfer bancar) 

Odata plasata comanda online, operatorii din magazinul selectat vor verifica disponibilitatea produselor din comanda si vor confirma cu clientul data ridicarii comenzii. In cazul in care exista indisponibilitate pe unul sau mai multe produse din comanda online, clientul va fi contactat de colegii din magazin pentru a fi informat cu privire la stadiul comenzii sale, clientul putand opta pentru:

  • Anularea comenzii platite online: returul banilor se va opera in max 24h, creditarea contului bancar depinzand de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul de 24h..
  • Eliminarea produselor indisponibile din comanda online: se va proceda la returul contravalorii bunurilor indisponibile in max 24h, in conditiile specificate mai sus, comanda intrand in procesare in magazinul selectat pe restul produselor din comanda
  • Inlocuirea produselor indisponibile: in cazul in care produsele inlocuite au o valoare mai mare decat valoarea initiala platita de client prin plata online, colegii din magazin vor transmite clientului un link de plata pentru diferenta contravalorii de achitat, iar comanda va intra in procesare in magazinul selectat dupa ce clientul efectueaza plata diferentei. In cazul in care contravaloarea bunurilor inlocuite este mai mica decat valoarea initiala platita de client, se va opera retur partial de bani conform celor descrise anterior. 
  1. RIDICAREA COMENZII

Atunci când vă ridicați produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Click & Reserve, sunteți obligat să furnizați o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailul prin care ați fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătata pe un dispozitiv mobil).

Termenele maxime de ridicare ale unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului de Click & Reserve sunt urmatoarele:

  1. Pentru comenzile ce urmeaza a fi platite in magazin: maxim 3 zile dupa termenul de ridicare in magazin selectat de client in momentul plasarii comenzii pe site sau in aplicatia mobila, dupa care comanda este anulata in mod automat.
  2. Pentru comenzile platite prin transfer bancar/ordin de plata/plata online: maxim 7 zile dupa primirea prin e-mail/sms a notificarii de confirmare a comenzii si a bonului de comanda, dupa care comanda este anulata in mod automat. Restituirea sumelor de platite prin OP/ card bancar in cazul neridicarii produselor in termenul stabilit se va face conform restituirii in caz de retur.

In cazul in care clientul nu a efectuat plata pentru comanda in maximum 3 zile de la primirea bonului de comanda, comanda este anulata in mod automat dupa expirarea termenului mentionat.

Ridicarea comenzilor trebuie sa aibă loc la data si ora stabilite.

În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul Click & Reserve relevant are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze comanda dumneavoastră. Magazinul relevant își rezervă dreptul de a aplica o taxă de administrare cu notificarea prealabila a clientului, în cazul în care acesta nu reușește să ridice comanda în intervalul de timp solicitat. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.

În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorul Serviciului Click & Reserve /calitatea ambalajelor, etc.

Dreptul de retragere

Toate comenzile Click & Reserve beneficiaza de politică de returnare si de aceleași garanții ca și achizițiile din magazinele fizice. Dacă nu sunteți complet satisfăcut de achiziția dvs., returnați produsul sau articolele în original în termen de 90 de zile de la cumpărare in orice magazin Brico Depot pe baza bonului si facturii fiscale in original sau copie sau pe baza cardului Brico Depot (in cazul detinatorilor de card). Toate costurile aferente returnarii produsului achizitionat prin serviciul Click&Reserve cad in sarcina dvs.

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face nu mai tarziu de 14 zile de la momentul primirii produselor returnate, rambursarea sumelor avand loc prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia intitiala. Astfel restituirea va avea loc: 

a) În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin.  Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (o copie tipărită a bonului pentru elementul achiziționat) sau în baza cardului Brico Depot;

b)  Prin virament bancar, in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Bricostore), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate nu se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție, ci Clientul va putea opta pentru una dintre variantele alternative mai jos:

  • Virarea banilor în contul din care banii au fost livrați ;
  • Retur cu neîncasare, ceea ce presupune schimbarea produsului cu un alt produs, noul produs fiind cel puțin la valoarea produsului returnat. În cazul în care produsul nou achiziționat este mai scump decât valoarea returului, clientul trebuie să acopere diferența din surse proprii.

Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.

Pentru mai multe detalii privind exceptiile la retur, accesati pagina: https://www.bricodepot.ro/continut/servicii/serviciul-de-retur.html

In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.

Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:

Magazin

Adresa Magazin

Nr Telefon

Adresa e-mail

Brico Depot Chiajna

 

Autostrada Bucuresti Pitesti km.11,4, Comuna Chiajna Bucuresti-

0374 24 01 00        

Chiajna@bricodepot.ro

Brico Depot Baneasa

Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti

0374 24 06 00    

Bucuresti-Baneasa@bricodepot.ro

Brico Depot Pantelimon

Sos.Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti  

0374 24 02 00 

Bucuresti-Pantelimon@bricodepot.ro

Brico Depot Orhideea

Str.Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti

0374 24 03 00

Bucuresti-Orhideea@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta 1

Bd. Tomis nr.401, Constanta

0374 24 07 00

Constanta1-Tomis@bricodepot.ro

Brico Depot Braila 1

Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, Jud. Braila

0374 24 09 00

Braila1-Chiscani@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea 1

Calea Aradului, (Era Shopping Park ), Bihor 

0374 24 13 00

Oradea1-Aradului@bricodepot.ro

Brico Depot Drobeta

 

Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin

0374 24 15 00

Drobeta@bricodepot.ro

Brico Depot Calarasi

 

Str. Prelungirea Sloboziei, nr.18

0374 24 16 00 

Calarasi@bricodepot.ro

Brico Depot Ploiesti

 

Comuna Blejoi DN1 B, Prahova

0374 24 05 00

Ploiesti@bricodepot.ro

Brico Depot Pitesti

 

Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges

0374 24 08 00

Pitesti@bricodepot.ro

Brico Depot Brasov

 

Calea Bucuresti nr.109, Brasov

0374 24 04 00

Brasov@bricodepot.ro

Brico Depot Arad

 

Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296, Centrul Comercial Armonia

0374 24 10 00

Arad@bricodepot.ro

Brico Depot Focsani

Str. Calea Moldovei, nr.49, jud. Vrancea

0374 24 11 00

Focsani@bricodepot.ro

Brico Depot Suceava

 

Calea Unirii, nr.22, jud. Suceava

0374 24 12 00

Suceava@bricodepot.ro

Brico Depot Militari

 

Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129

 

Bucuresti-Militari@bricodepot.ro

Brico Depot Vitan

 

Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti 

021.200.51.20

Bucuresti-Vitan@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta

 

Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta

0241.607.120

Constanta2-Mangaliei@bricodepot.ro

Brico Depot Braila

 

Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila

0374.383.120

Braila2-1Decembrie@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea

 

Str. Ogorului, nr. 65B, Oradea, Bihor

0259.409.120

Oradea2-Ogorului@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 1

 

Str. Aristide Demetriade, nr. 1 - 3A, Timisoara, Timis

0256.400.120

Timisoara1-Demetriade@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 2

 

DN 59, km 8+550, Chisoda, Comuna Giroc, Timisoara, Timis

0256.470.120

Timisoara2-Giroc@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 1

Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi  

0232.421.120

Iasi1-Pacurari@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 2

 

Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi 

0232.200.120

Iasi2-Tudor_Vladimirescu@bricodepot.ro

Brico Depot Cluj

 

Calea Floresti nr. 157-159, DN1/ E60, iesirea spre Oradea, Cluj-Napoca, Cluj

0264.307.120

Cluj@bricodepot.ro

Brico Depot Botosani

 

Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani 

0374.371.120

Botosani@bricodepot.ro

Brico Depot Galati

 

Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati

0236.806.120

Galati@bricodepot.ro

Brico Depot Tg.Mures

 

Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures

0265.207.120

Tirgu_Mures@bricodepot.ro

Brico Depot Craiova

 

Calea Severinului, nr. 46-52, Craiova, Dolj 

0251.304.120

Craiova@bricodepot.ro

Brico Depot Baia Mare

 

Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures

0262.200.120

Baia_Mare@bricodepot.ro

 

Brico Depot Satu Mare

Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare

0261.705.120

Satu_Mare@bricodepot.ro

Brico Depot Buzau

 

Aleea Industriilor Nr 2B/1, Buzau

0374 382 120

Buzau@bricodepot.ro

Brico Depot Deva

 

Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara

0254.239.120 

Deva@bricodepot.ro

Brico Depot Targoviste

 

Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita

0245.205.120

Targoviste@bricodepot.ro

Brico Depot Piatra Neamt

 

Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt

0233.250.120

Piatra_Neamt@bricodepot.ro

 

Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.

LIMITAREA RASPUNDERII

Operatorul Serviciului Click & Reserve nu este responsabili pentru nicio pierdere cauzata de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorul Serviciului Click & Reserve nu oferă nicio garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.

Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/aplicației Brico Depot vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.

MODIFICARE

Operatorul serviciului Click & Reserve își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Click & Reserve în orice moment, fără notificare.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorul Serviciului Click & Reserve este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorul Serviciului Click & Reserve. Operatorul Serviciului Click & Reserve poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepot.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorul Serviciului Click & Reserve poate aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact si datele necesare emiterii facturii. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.

Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Bricostore.

UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum magazinul selectat, produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorul Serviciului Click & Reserve nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă aici.

FORTA MAJORA

Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorul Serviciului Click & Reserve se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.