Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT

TERMENI ȘI CONDIȚII - SERVICIUL CLICK & RESERVE

ASPECTE GENERALE. VERSIUNE BETA A INTERFEȚEI

Serviciul Click & Reserve este un serviciu pentru promovarea și exploatarea mărcii Brico Depot în Romania și vine, în special, în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră de eficientizare a timpului. Marca Brico Depot este operată în Romania printr-o rețea de magazine deținute de către:

BRICOSTORE ROMANIA S.A., cu sediul social situat in Calea Giulești nr. 1-3, etaj 2, Sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9990/2001, cod de înregistrare fiscala RO 14328360 (”Bricostore”).

Bricostore va fi denumit în continuare ”Operatorul Serviciului Click & Reserve”.

Serviciul Click & Reserve este o funcție nouă a website-ului www.bricodepot.ro și este lansat ca o versiune ”beta”, ceea ce presupune ca pe parcursul vizitei dumneavoastră POT INTERVENI disfuncționalități ale interfeței, precum și erori la nivel de stoc, preț, afișare, conținut (descrieri produse si servicii), etc. Bricostore depune toate eforturile pentru a remedia aceste erori in cel mai scurt timp și a optimiza aspectele de funcționalitate ale interfeței. Operatorul Serviciului Click & Reserve încurajează utilizatorii sa folosească adresa de email client@bricodepot.ro pentru a semnala orice neplăcere/disfuncționalitate/eroare, etc.

Implementarea unui produs software, care se integrează într-o platformă existentă, așa cum este și interfața versiunea ”beta” a serviciului Click & Reserve din cadrul website-ului www.bricodepot.ro, este un proces complex care, pentru optimizare, implica și feedback-ul utilizatorilor. Bricostore va depune eforturi pentru a acționa în consecință (programare, concepție și afișare) în vederea actualizării informațiilor și îmbunătățirii funcționalităților site-ului, în special serviciul Click & Reserve.

Plasarea comenzilor prin serviciul Click & Reserve este posibilă numai prin intermediul site-ului www.bricodepot.ro și din aplicația Brico Depot (care poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store). Colectarea comenzilor plasate prin serviciul Click & Reserve este disponibilă numai din locațiile fizice ale magazinelor Brico Depot din Romania. Lista cu magazinele care vă oferă serviciul de Click & Reserve poate fi consultată mai jos, precum și defalcarea acestora pe fiecare Operator al Serviciului Click & Reserve.

Vă rugăm să aveți în vedere ca în timpul oricăror campanii promoționale/perioade de reduceri/oferte speciale în derulare, serviciul Click & Reserve pot fi temporar indisponibil. De asemenea, având în vedere timpul de procesare al unei comenzi prin intermediul serviciul Click & Reserve, condiționarea procesului de confirmarea comenzii din partea magazinul relevant Click & Reserve și faptul că stocurile de produse în campaniile promoționale/reduceri/oferte speciale sunt limitate, vă supunem atenției faptul că acest serviciu nu vă oferă garanția că veți achiziționa produsele la prețurile indicate.

Informațiile conținute în acest document trebuie să fie citite prin raportare la alte documente disponibile pe site-ul www.bricodepot.ro care tratează aspecte punctuale, precum Politica de Confidențialitate a Bricostore Romania SA, Politica de cookies a site-ul bricodepot.ro, Termeni și condiții site www.bricodepot.ro etc.

PLASAREA COMENZILOR. CONFIRMAREA COMENZII. MODALITATILE DE PLATA. ASPECTE ADIACENTE LEGATE DE COMENZI

Atât clienții care și-au creat un cont, cât și cei care nu au cont pot să beneficieze de serviciul Click & Reserve. Serviciul Click & Reserve nu impune și pregătirea pentru expediere și nici trimiterea (expedierea) pachetului cu produsele selecționate prin curier la o adresă de livrare indicată.

  1. PLASAREA COMENZILOR

Plasarea unei comenzi de către clienții care AU UN CONT creat în site se face urmând pașii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului in care clientul dorește adăugarea in cos si a altor produse;

pasul 3: verificarea de către client a produselor selecționate/ sau modificarea acestora;

pasul 4: selectarea modalitatii de plata, prin transfer bancar/ordin de plata sau in magazinul selectat, in momentul ridicarii comenzii plasate;

pasul 5: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor și condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve.

pasul 6: finalizarea comenzii.

Plasarea unei comenzi de către clienții care NU AU CONT creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adăugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în coș Ii a altor produse;

pasul 2: selectarea modalitatii de plata, prin transfer bancar/ordin de plata sau in magazinul selectat, in momentul ridicarii comenzii plasate;

pasul 3: clientul își poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont. Prin urmare clientul trebuie să își introducă datele solicitate pentru a putea beneficia de Serviciul Click & Reserve, și anume numele, prenumele, adresa de email, numărul de telefon;

pasul 4: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra termenilor și condițiilor Serviciului Click & Reserve. Refuzul clientului de a-si exprima consimțământul asupra Termenilor si condițiilor echivalează cu refuzul clientului de a utiliza Serviciul Click & Reserve;

pasul 5: finalizarea comenzii.

  1. MODALITATEA DE PLATA
  1. Plata prin transfer bancar/ordin de plata

Produsele comandate prin serviciul Click & Reserve pot fi achitate prin transfer bancar, in contul RO66BRDE450SV05131014500, deschis la banca BRD Groupe Societe Generale. beneficiar Bricostore Romania SA, CUI RO14328360.

Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.

Notificari prin email si telefon pe care clientii le primesc cand opteaza pentru plata comenzii prin transfer bancar:

  1. Dupa plasarea comenzii pe site, clientii vor primi un email de confirmare a plasarii comenzii pe site.
  2. Dupa ce stocul produselor comandate este verificat si confirmat in magazinul selectat de client pentru ridicarea comenzii, clientul va primi prin e-mail bonul de comanda care reprezinta sumarul comenzii, cu valoarea totala a produselor ce trebuie platite prin transfer bancar, in contul IBAN mentionat mai sus dar comunicat de asemenea si prin e-mail.  Pentru plata prin transfer bancar, clientii trebuie sa completeze numarul comenzii in ordinul de plata, pentru a identifica plata.
  3. Dupa ce plata aferenta comenzii este confirmata de catre banca, clientul va primi o notificare prin e-mail/SMS si va fi anuntat ca plata este confirmata, iar produsele din comanda urmeaza sa fie pregatite pentru a fi colectate din magaziul selectat.
  4. Dupa ce produsele sunt pregatite pentru a fi colectate din magazinul relevant, clientul va primi un email/SMS pentru a veni sa colecteze bunurile, in minimum 4 ore lucratoare de la primirea notificarii, in timpul programului de functionare a magazinului selectat.

 

  1. Plata in magazin

Plata pentru produsele comandate se poate face si in numerar sau card, in magazinele relevante/selectate care operează Serviciul Click & Reserve în momentul ridicării comenzii plasate.

 

Magazinul relevant Click & Reserve vă va contacta prin e-mail/SMS/telefon (în cazul în care a fost furnizat un număr de telefon) pentru confirmarea comenzii și invitația de a vă prezenta în magazin pentru colectare. În general, comenzile cu plata aferenta in magazin vor fi disponibile pentru colectare în termen de 4 ore lucratoare, începând cu ziua plasării comenzii (dacă comanda a fost plasată până la ora 12.00) si până la 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii - vă rugăm să rețineți că în timpul unei campanii promoționale este posibil ca termenul de procesare a unei comenzi să fie în jur la 15 zile lucrătoare.

Pentru comenzile cu plata prin transfer bancar/ordin de plata, termenul de colectare a comenzilor in magazin este de minimum 4 ore lucratoare din momentul confirmarii pregatirii comenzii prin e-mail/SMS, de catre operatorul din magazin.

Comenzile Click & Reserve nu pot fi modificate după confirmarea comenzii. După confirmarea comenzii clientul are dreptul de a plasa noi comenzi, însă fără a fi în sarcina Operatorului Serviciul Click & Reserve facilitarea ridicării comenzii în același moment. Fiecare comandă va fi tratată în mod individual de către Operator, în condițiile și termenii prezentați în prezentul document.

  1. RIDICAREA COMENZII

Atunci când vă ridicați produsele din magazinul relevant Brico Depot care oferă serviciul Click & Reserve, sunteți obligat să furnizați o dovada a numărului de comandă evidențiat în e-mailul prin care ați fost notificat cu privire la comandă (dovada poate fi imprimata sau arătata pe un dispozitiv mobil).

Termenele maxime de ridicare ale unei comenzi online plasate prin intermediul serviciului de Click & Reserve sunt urmatoarele:

  1. Pentru comenzile ce urmeaza a fi platite in magazin: maxim 3 zile dupa termenul de ridicare in magazin selectat de client in momentul plasarii comenzii pe site sau in aplicatia mobila, dupa care comanda este anulata in mod automat.
  2. Pentru comenzile platite prin transfer bancar/ordin de plata: maxim 7 zile dupa primirea prin e-mail/sms a notificarii de confirmare a comenzii si a bonului de comanda, dupa care comanda este anulata in mod automat. Restituirea sumelor de platite prin OP in cazul neridicarii produselor in termenul stabilit se va face conform restituirii in caz de retur.

In cazul in care clientul nu a efectuat plata pentru comanda in maximum 3 zile de la primirea bonului de comanda, comanda este anulata in mod automat dupa expirarea termenului mentionat.

Ridicarea comenzilor trebuie sa aibă loc la data si ora stabilite.

 

În cazul în care comanda dvs. nu este colectată in termenul agreat sau in 3 zile lucrătoare ulterioare acestuia, magazinul Click & Reserve relevant are dreptul să aloce acele bunuri unui alt client și să anuleze comanda dumneavoastră. Magazinul relevant își rezervă dreptul de a aplica o taxă de administrare cu notificarea prealabila a clientului, în cazul în care acesta nu reușește să ridice comanda în intervalul de timp solicitat. De asemenea, în cazul în care un client a efectuat mai mult de 5 comenzi neridicate în decurs de un an, Operatorul Serviciului Click & Reserve are dreptul de a refuza procesarea comenzilor viitoare.

În momentul ridicării comenzii. aveți obligația de a verifica corectitudinea modului de procesare. În momentul ridicării comenzii aveți dreptul de vă plânge de neconcordanța produselor pregătite de Operatorul Serviciului Click & Reserve /calitatea ambalajelor, etc.

Toate comenzile Click & Reserve au aceeași politică de returnare/beneficiază de aceleași garanții ca și achizițiile din magazinele fizice. Dacă nu sunteți complet satisfăcut de achiziția dvs., returnați produsul sau articolele în original în termen de 90 de zile de la cumpărare/90 de zile de la cumpărare dacă sunteți posesor de card Brico Depot, în locația de achiziție.

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face astfel:

a) În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin.  Operatorul magazinului va opera rambursarea în baza dovezii achiziționării produsului (o copie tipărită a bonului pentru elementul achiziționat) sau în baza cardului Brico Depot;

b)  Prin virament bancar, in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Bricostore), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate nu se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție, ci Clientul va putea opta pentru una dintre variantele alternative mai jos:

  • Virarea banilor în contul din care banii au fost livrați ;
  • Retur cu neîncasare, ceea ce presupune schimbarea produsului cu un alt produs, noul produs fiind cel puțin la valoarea produsului returnat. În cazul în care produsul nou achiziționat este mai scump decât valoarea returului, clientul trebuie să acopere diferența din surse proprii.

Pentru claritate, nimic din această secțiune nu poate fi interpretată ca o modificare a contractului de finanțare cu instituția de credit contractată de către Client, iar returnarea produsului și returnarea contravalorii produselor achiziționate nu poate să fie interpretată ca o încetare/modificarea a obligațiilor asumate de către client față de instituția de credit.

In cazul în care solicitarea de retur este fundamentată pe un motiv de neconformitate, modul de aducere la stadiul conformitate se va realiza cu luarea in considerare a prevederilor certificatului de garantie.

Modul de operare la nivel național al rețelei de magazine Brico Depot se realizează după cum urmează:

 

Adresa magazin               Nr Telefon          Adresa e-mail

Brico Depot Chiajna

Autostrada Bucuresti Pitesti km.11,4, Comuna Chiajna 0374 24 01 00     Bucuresti-Chiajna@bricodepot.ro

Brico Depot Baneasa

Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 44B, sector 1, Bucuresti      0374 24 06 00     Bucuresti-Baneasa@bricodepot.ro

Brico Depot Pantelimon

Sos.Vergului nr.18, Sector 2, Bucuresti  0374 24 02 00     Bucuresti-Pantelimon@bricodepot.ro

Brico Depot Orhideea

Str.Giulesti nr.1-3, Sector 6, Bucuresti   0374 24 03 00     Bucuresti-Orhideea@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta 1

Bd. Tomis nr.401, Constanta      0374 24 07 00     Constanta1-Tomis@bricodepot.ro

Brico Depot Braila 1

Str. Principala, nr.4A, Com. Chiscani, Jud. Braila 0374 24 09 00     Braila1-Chiscani@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea 1

Calea Aradului, fn, (Era Shopping Park ), Bihor  0374 24 13 00     Oradea1-Aradului@bricodepot.ro

Brico Depot Drobeta

Bdul Alunis, nr.43, Drobeta Turnu Severin           0374 24 15 00     Drobeta@bricodepot.ro

Brico Depot Calarasi

Str. Prelungirea Sloboziei, nr.18               0374 24 16 00     Calarasi@bricodepot.ro

Brico Depot Ploiesti

Comuna Blejoi DN1 B, Prahova 0374 24 05 00     Ploiesti@bricodepot.ro

Brico Depot Pitesti

Com. Bradu, Sat Geamana DN 65 B, Jud. Arges 0374 24 08 00     Pitesti@bricodepot.ro

Brico Depot Brasov

Calea Bucuresti nr.109, Brasov  0374 24 04 00     Brasov@bricodepot.ro

Brico Depot Arad

Calea Aurel Vlaicu, Nr. 296, Centrul Comercial Armonia 0374 24 10 00     Arad@bricodepot.ro

Brico Depot Focsani

Str. Calea Moldovei, nr.49, jud. Vrancea              0374 24 11 00     Focsani@bricodepot.ro

Brico Depot Suceava

Calea Unirii, nr.22, jud. Suceava               0374 24 12 00     Suceava@bricodepot.ro

Brico Depot Militari

Bulevardul Iuliu Maniu 536-560, București 061129                           Bucuresti-Militari@bricodepot.ro

Brico Depot Vitan

Sos. Vitan-Barzesti, nr. 7A, Sector 4, Bucuresti  021.200.51.20    Bucuresti-Vitan@bricodepot.ro

Brico Depot Constanta

Soseaua Mangaliei, nr. 211B, Constanta, Constanta       0241.607.120     Constanta2-Mangaliei@bricodepot.ro

Brico Depot Braila

Str. 1 Decembrie 1918, nr. 60, Braila, Braila          0374.383.120     Braila2-1Decembrie@bricodepot.ro

Brico Depot Oradea

Str. Ogorului, nr. 65B, Oradea, Bihor      0259.409.120     Oradea2-Ogorului@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 1

Str. Aristide Demetriade, nr. 1 - 3A, Timisoara, Timis      0256.400.120     Timisoara1-Demetriade@bricodepot.ro

Brico Depot Timisoara 2

DN 59, km 8+550, Chisoda, Comuna Giroc, Timisoara, Timis        0256.470.120     Timisoara2-Giroc@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 1

Sos. Pacurari, nr. 121, 700545, Jud. Iasi  0232.421.120     Iasi1-Pacurari@bricodepot.ro

Brico Depot Iasi 2

Bvd.Tudor Vladimirescu, nr. 121, Iasi, Jud. Iasi   0232.200.120     Iasi2-Tudor_Vladimirescu@bricodepot.ro

Brico Depot Cluj

Calea Floresti nr. 157-159, DN1/ E60, iesirea spre Oradea, Cluj-Napoca, Cluj       0264.307.120     Cluj@bricodepot.ro

Brico Depot Botosani

Str. Calea Nationala, nr. 24F, Botosani, Botosani              0374.371.120     Botosani@bricodepot.ro

Brico Depot Galati

Str. Domneasca, nr. 158A, Galati, Galati               0236.806.120     Galati@bricodepot.ro

Brico Depot Tg.Mures

Bvd. 1 Decembrie 1918, nr. 289, Tg Mures, Mures           0265.207.120     Tirgu_Mures@bricodepot.ro

Brico Depot Craiova

Calea Severinului, nr. 46-52, Craiova, Dolj            0251.304.120     Craiova@bricodepot.ro

Brico Depot Baia Mare

Bvd. Bucuresti, nr. 142, Baia Mare, Maramures 0262.200.120     Baia_Mare@bricodepot.ro

Brico Depot Satu Mare

Drumul Careiului, nr. 77-79, Satu Mare, Satu Mare         0261.705.120     Satu_Mare@bricodepot.ro

Brico Depot Buzau

Aleea Industriilor Nr 2B/1, Buzau             0374 382 120      Buzau@bricodepot.ro

Brico Depot Deva

Calea Zarandului, nr. 85A, Deva, Hunedoara      0254.239.120     Deva@bricodepot.ro

Brico Depot Targoviste

Str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D, Targoviste, Dambovita            0245.205.120     Targoviste@bricodepot.ro

Brico Depot Piatra Neamt

Str. Fermelor, nr. 77B, Piatra Neamt, Neamt      0233.250.120     Piatra_Neamt@bricodepot.ro

Locația magazinului va fi cea care va determina vanzătorul în contractul de vânzare care se încheie cu clientul, conform dispozițiilor relevante din Codul Civil.

 

LIMITAREA RASPUNDERII

Operatorul Serviciului Click & Reserve nu este responsabili pentru nicio pierdere cauzata de folosirea serviciului. Prin urmare, Operatorul Serviciului Click & Reserve nu oferă nici o garanție că serviciile furnizate vor îndeplini cerințele/exigențele dumneavoastră, iar procesarea comenzii nu se va realiza fără erori.

 

Cu privire la limitarea răspunderii aplicabile în folosirea site-ului bricodepot.ro/aplicației Brico Depot vă rugăm să accesați Termeni și condiții site/aplicație.

 

MODIFICARE

Operatorul serviciului Click & Reserve își rezervă dreptul de a schimba sau de a întrerupe serviciul Click & Reserve în orice moment, fără notificare.

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Protejarea potențialelor date cu caracter personal procesate de către Operatorul Serviciului Click & Reserve este o prioritate pentru noi. Luăm măsurile necesare pentru a menține securitatea datelor personale care sunt procesate de către operatorul Serviciului Click & Reserve. Operatorul Serviciului Click & Reserve poate culege și păstra date despre persoanele care vizitează site bricodepot.ro/aplicației Brico Depot și care voluntar furnizează aceste informații, prin intermediul procedurii de înregistrare, cu acordul expres al acestora. De asemenea, Operatorul Serviciului Click & Reserve poate aduna și păstra informații referitoare la persoana de contact. Datele obținute sunt utilizate numai conform prevederilor legale de protecție a datelor prevăzute de legislația din România. Aceste informații pot fi folosite, cu acordul dumneavoastră, pentru a vă putea contacta în legătură cu produsele și serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, în orice moment.

 

Detalii mai multe cu privire la modul de gestionare al datelor cu caracter personal, al drepturile pe care le aveți în legătură cu modul în care noi procesăm respectivele date, modul în care vă puteți exercita aceste drepturi, precum și alte informații relevante pe această temă pot fi găsite prin accesare următoarelor linkuri: Politica de confidențialitate Bricostore.

 

UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Site-ul www.bricodepot.ro conține cookie-uri. Cookie-urile fac pagina de internet eficientă prin reținerea anumitor preferințe ale dumneavoastră, precum magazinul selectat, produsele vizualizate/ adăugate in cos, etc. Cookie-urile nu au menirea să cauzeze daune dispozitivului dumneavoastră. Cookie-urile asigură, printre altele, optimizarea experienței de navigare pe site-ul bricodepot.ro, iar în cazul în care optati pentru dezactivarea utilizării anumitor cookie-uri este posibil să nu beneficiați de o experiență de utilizare la potențialul maxim, iar anumite funcții ale site-ului bricodepot.ro ar putea deveni indisponibile. Operatorul Serviciului Click & Reserve nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele disfuncționalități cauzate de împiedicarea instalării de cookie-uri. Detalierea politicii de cookie-uri folosite de site-ul bricodepot.ro poate fi regăsită în politica de cookie-uri disponibilă aici.

 

FORTA MAJORA

Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat. Nimeni nu poate fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora.

 

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentele condiții sunt supuse legii romane. Eventualele litigii apărute intre Operatorul Serviciului Click & Reserve se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.