MENIU

DESPRE NOI

ÎN FIECARE SĂPTĂMÂNĂ, ÎMPĂRTĂȘIM ÎMPREUNĂ CU CEI 6 MILIOANE DE CLIENȚI AI NOȘTRI O PASIUNE COMUNĂ: AMENAJAREA CĂMINULUI
78.000 De colaboratori entuziaști
1.280 Magazine
10 Țări
11.7 £ miliarde vânzări

ISTORIA BRICO DéPôT

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.280 de magazine în 10 țări din Europa. Principalele branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Praktiker și Screwfix. Kingfisher deține de asemenea, și o parte a mărcii Koçtaş din Turcia. Pentru mai multe informații, vizitează www.kingfisher.com.

DATELE NOASTRE CHEIE:

  • 1993
    primul Brico Dépôt în Reims, Franţa
  • 1997
    după 5 ani, Brico Dépôt deţine 16 magazine în Franţa
  • 2002
    Brico Dépôt şi Castorama devin parte a grupului Kingfisher; se deschide al 50-lea magazin
  • 2003
    Brico Dépôt deschide primul magazin în Spania
  • 2013
    O nouă semnătură: ”esenţialul în 2 cuvinte”
  • 2013
    Brico Dépôt achiziţionează lanţul de magazine Bricostore în România
  • 2014
    Brico Dépôt deschide primul magazin în Portugalia şi prima franciză în Franţa
  • 2015
    Brico Dépôt transformă 15 magazine în România, ultimul dintre ele in Băneasa, in luna septembrie a aceluiasi an.

ASTĂZI, BRICO DéPôT ROMÂNIA:

Deţine 15 magazine
Venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri cu un concept nou
Ne adresăm atât particularilor, cât şi profesioniştilor

OBIECTIVELE NOASTRE

  • Credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, iar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinţei să devină accesibilă tuturor
  • Vrem să oferim tuturor clienților, inclusiv în România, acces la game de produse mai bune, la prețuri mai bune, în magazine mai bune.
  • Dorim să punem la dispoziția clienților produsele și sfaturile potrivite pentru ca toate proiectele lor, indiferent de complexitate, să devină realitate.

Începând cu luna decembrie 2017 Kingfisher a achiziționat întreaga rețea de magazine Praktiker România. Achiziția Praktiker se aliniază strategiei de dezvoltare a grupului pe piața îmbunătățirii locuinței și de consolidare a poziției pe piața locală, devenind numărul 2 în România, cu 41 de magazine, în 23 de locații

LINKURI RAPIDE