Despre noi


Istoria Brico Dépôt
Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Kingfisher deține de asemenea, și o parte a mărcii Koçtaş din Turcia. Pentru mai multe informații, viziteazăwww.kingfisher.com.
Datele noastre cheie:
-
1993primul Brico Dépôt în Reims, Franţa
-
1997după 5 ani, Brico Dépôt deţine 16 magazine în Franţa
-
2002Brico Dépôt şi Castorama devin parte a grupului Kingfisher; se deschide al 50-lea magazin
-
2003Brico Dépôt deschide primul magazin în Spania
-
2013O nouă semnătură: ”esenţialul în 2 cuvinte”
-
2013Brico Dépôt achiziţionează lanţul de magazine Bricostore în România
-
2014Brico Dépôt deschide primul magazin în Portugalia şi prima franciză în Franţa
-
2015Brico Dépôt transformă 15 magazine în România, ultimul dintre ele in Băneasa, in luna septembrie a aceluiasi an
-
2017În România, Kingfisher achiziționează lanțul de magazine Praktiker
-
2019Magazinele Praktiker devin Brico Depôt, iar în urma acestei transformări Brico Depôt devine numărul 2 pe piața de bricolaj din România, având 35 de magazine.
Astăzi, Brico Dépôt România:
Deţine 35 magazine
Venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri cu un concept nou. Ne adresăm atât particularilor, cât şi profesioniştilor.
Obiectivele noastre
- Credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, iar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinţei să devină accesibilă tuturor
- Vrem să oferim tuturor clienților, acces la game de produse mai bune, la prețuri mici zilnic, în magazine mai bune.
- Dorim să punem la dispoziția clienților produsele și sfaturile potrivite pentru ca toate proiectele lor, indiferent de complexitate, să devină realitate.
Începând cu luna decembrie 2017 Kingfisher a achiziționat întreaga rețea de magazine Praktiker România. Achiziția Praktiker se aliniază strategiei de dezvoltare a grupului Kingfisher pe piața îmbunătățirii locuinței și de consolidare a poziției pe piața locală, devenind numărul 2 în România, cu 35 de magazine.