Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT
Grădină
Idei și inspirație Prețuri mici zilnic Despre noi Cariere Servicii Spoturi TV MAGAZINE BRICO DEPÔT

Brico Depôt lansează a treia ediție a celui mai mare catalog de bricolaj și amenajare a locuinței din România

 

•    376 de pagini, 13 categorii și 15.000 de produse, dintre care 3.000 de produse noi 
•    Campanie de activare în cele 15 magazine Brico Depôt, cu premii totale în valoare de 230.000 lei
•    „Amenajare baie” și „Materiale de construcții” au fost cele mai căutate categorii în edițiile anterioare ale catalogului Brico Depôt 
•    În 2016 și 2017, catalogul a fost descărcat prin aplicația mobilă Brico Depôt de peste 9.000 de ori


București, 13 aprilie 2018 – Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de amenajări interioare, lansează a treia ediție a celui mai mare catalog de bricolaj și amenajare a locuinței din România. Catalogul Brico Depôt 2018 include 13 capitole, 15.000 de produse, dintre care 3.000 de produse noi și are cu 40 de pagini în plus față de ediția din 2017, ajungând astfel la 376 de pagini.


Noul catalog este valabil în perioada 14 aprilie – 23 mai și este disponibil în magazinele Brico Depôt, dar și pe website sau prin aplicația Brico Depôt. În acest an, catalogul 2018 va fi susţinut de o amplă campanie, care se va derula pe TV, radio, outdoor şi online, dar şi în magazine, unde clienţii sunt aşteptaţi cu o mulțime de surprize.  


Pe lângă categoriile tradiționale – produse pentru baie şi bucătărie, materiale de construcții, tâmplarie sau unelte – în catalogul Brico Depôt 2018 a fost lărgită gama de produse de iluminat și a fost mărit numărul de pagini dedicate capitolelor Grădină, Unelte, Baie și Vopsea. De asemenea, sunt incluse mai multe sfaturi de bricolaj prin intermediul inserturilor „Brico Sfat” și „Alege Bine”, informații care vor facilita procesul de selecție și decizia de achiziție pentru clienți. 


Activări cu premii și surprize în toate magazinele
Odată cu lansarea noului catalog, Brico Depôt a pregătit o amplă campanie de activare, fiind organizate concursuri și tombole cu premii în valoare totală de 230.000 lei în toate cele 15 magazine din rețea. Participanții vor putea câștiga premii instant sau săptămânale, sub formă de vouchere valorice sau produse din magazinele Brico Depôt.


Campanie radio și TV
Parteneriatul cu Mihai Bobonete și Adrian Văncică, doi dintre cei mai îndrăgiți actori români de comedie continuă și în acest an, cu o altă miniserie de spoturi. De această dată, scenele hazlii se întamplă în casele lor, alături de soții.

Cardul Brico Depôt
Odată cu această lansare, clienții Brico Depôt beneficiază de diverse posibilități de plată, printre care și achitarea produselor în rate, prin intermediul instituțiilor financiare partenere. 
Cardul Brico Depôt aduce o serie de beneficii, precum 90 de zile pentru returul produselor fără bon fiscal, facturare rapidă și livrarea produselor achiziționate acasă, conform regulamentului. 
Catalogul Brico Depôt este disponibil în magazine, pe website, la adresa https://www.bricodepot.ro/catalog/, și prin aplicația Brico Depôt.

Despre Brico Depôt România
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România. 

Despre Kingfisher
Kingfisher plc, cel mai mare grup de retail din Europa, comercializează articole pentru reamenajarea caselor și deține peste 1.200 magazine în 10 țări din Europa. Brandurile sale principale sunt
B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.kingfisher.com/.